abonnement Unibet Coolblue
pi_32965184
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:47 schreef Kyls het volgende:
Normaal herhalen ze het elke dag BenvanD, en nou dus niet......
Doen ze niet meer, dat herhalen. Helaas..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32965563
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef ART het volgende:
Dat eindeloos niet uit laten praten...

Laat haar nou toch emotieloos vertellen over de toekomst met Roel. Dat is heel verhelderend. Vooral om wat ze dan NIET zegt.

Het is wel genant. Roel die kapot is van liefde en Dido die nu al weet dat ze niets wil.
Erg genant.
Wel de ene gaat nu eenmaal dieper met zijn emoties om dan de ander....zij heeft 100% gelijk als ze zegt dat ze het pas na BB kan zeggen of er werkelijk iets is tussen hen....
pi_32965645
wel redelijk duidelijk is dat ze nog steeds voor roel gaat, ook nu ze met haar zusjes en moeder heeft gepraat
pi_32965743
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef bhs het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
[afbeelding]
pi_32966599
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:49 schreef riri het volgende:

[..]

Vind ik ook

Wat er nu nog in het BB huis zit ....
Ingrid en Lieske....die mogen op de markt gaan staan
Nathalie....mag weer terug naar het biljartcentrum
Joost....moet maar naar het circus
Roel....mag van mij winnen
Idd!!!
pi_32966719
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:16 schreef ART het volgende:
Dat eindeloos niet uit laten praten...

Laat haar nou toch emotieloos vertellen over de toekomst met Roel. Dat is heel verhelderend. Vooral om wat ze dan NIET zegt.

Het is wel genant. Roel die kapot is van liefde en Dido die nu al weet dat ze niets wil.
Erg genant.
hoe kom je daar nu toch bij
ze heeft ook weer bij BvD gezegd dat ze nog steeds voor hem voelt, maar dat je pas echt kan zeggen of het iets blijvends is als je niet meer afgezonderd van de buitenwereld zit, en dat ze dat dus met zijn 2-en eerst moeten ervaren.

Lijkt mij een heel realistische kijk op het geheel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 10 december 2005 @ 11:54:58 #107
1464 ART
FOK!member
pi_32966781
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:36 schreef farceman het volgende:
wel redelijk duidelijk is dat ze nog steeds voor roel gaat, ook nu ze met haar zusjes en moeder heeft gepraat
Come on. Wanneer ze over Nathalie praat, komt er warmte uit je beeldscherm. Zodra ze over Roel praat is er een rare afstandelijkheid. 'Hij is een totaal ander type', 'hij heeft me pijn gedaan'. Het gaat steeds over de dingen waarom het niet zou kunnen gaan, nooit over wat hen juist bindt of waar ze helemaal gek op is bij hem.
Dat kan een verdedingsmechanisme zijn, het afschermen van ware gevoelens, maar zo consequent...

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32966895
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 11:54 schreef ART het volgende:

[..]

Come on. Wanneer ze over Nathalie praat, komt er warmte uit je beeldscherm. Zodra ze over Roel praat is er een rare afstandelijkheid. 'Hij is een totaal ander type', 'hij heeft me pijn gedaan'. Het gaat steeds over de dingen waarom het niet zou kunnen gaan, nooit over wat hen juist bindt of waar ze helemaal gek op is bij hem.
Dat kan een verdedingsmechanisme zijn, het afschermen van ware gevoelens, maar zo consequent...

als iemand aan haar vraagt waarom het dan ms niet zou kunnen werken, dan geeft ze dus antwoord.

als iemand je erg gekwetst heeft dan is het niet meer dan logisch dat je dat in het begin steeds naar voren brengt als reden om nog niet in te gaan op 'het goedmaken' van de ander, of het twijfelen.

ze heeft de rukbeelden nog niet gezien en ze is heel realistisch weer, om te denken dat het effect van die beelden zien nog heftiger zouden kunnen zijn, dan erover hóren enkel, daar is ze dus bang voor en daarom houdt ze ook die slag om de arm.

komt nog eens bij dat je met al die camera's op je en nog tig medebewoners 24/7 op je lip ineens "verantwoording af moet gaan leggen" over iedere zin die je zegt en stap die je zet of niet zet inzake je liefdesleventje, niet geheel wat de gemiddelde mens gewend is, hè.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32967763
come on de naam Nathalie heeft ze sinds ze het huis uit is niet meer laten vallen
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:58:20 #110
1464 ART
FOK!member
pi_32968132
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:00 schreef milagro het volgende:


komt nog eens bij dat je met al die camera's op je en nog tig medebewoners 24/7 op je lip ineens "verantwoording af moet gaan leggen" over iedere zin die je zegt en stap die je zet of niet zet inzake je liefdesleventje, niet geheel wat de gemiddelde mens gewend is, hè.
Nope, daar heb je gelijk in. Dat geldt voor een heleboel dat in dat huis gebeurt. Dido zei het zelf ook: het is zo'n rare kleine wereld dat ieder ding enorm belangrijk wordt. En daarmee kan je het zicht op wat werkelijk belangrijk is verliezen.

Maar toch, maar toch. De afstandelijkheid die je bij haar voelt, ik weet het niet hoor. Die vind ik op zijn minst vaag.
En natuurlijk moet je kijken hoe het loopt. Maar dat kun je op verschillende manieren gaan bekijken. Sceptisch, nuchter, realistisch of er vol in. Ik heb het gevoel dat Dido in de sceptische hoek zit en Roel er vol voor gaat. En dat kan ze opbreken.
Het is het Gesprek waar het om draait
  † In Memoriam † zaterdag 10 december 2005 @ 13:07:25 #111
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32968331
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 12:58 schreef ART het volgende:

[..]

Nope, daar heb je gelijk in. Dat geldt voor een heleboel dat in dat huis gebeurt. Dido zei het zelf ook: het is zo'n rare kleine wereld dat ieder ding enorm belangrijk wordt. En daarmee kan je het zicht op wat werkelijk belangrijk is verliezen.

Maar toch, maar toch. De afstandelijkheid die je bij haar voelt, ik weet het niet hoor. Die vind ik op zijn minst vaag.
En natuurlijk moet je kijken hoe het loopt. Maar dat kun je op verschillende manieren gaan bekijken. Sceptisch, nuchter, realistisch of er vol in. Ik heb het gevoel dat Dido in de sceptische hoek zit en Roel er vol voor gaat. En dat kan ze opbreken.
Volgens mij is er altijd afstandelijkheid bij haar geweest... En ik kan vanuit haar standpunt ook wel begrijpen dat ze niet all-the-way is gegaan...
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 10 december 2005 @ 13:38:26 #112
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_32968953
Ik vond haar wederom sympathiek en eerlijk. Voor mij blijft ze de morele winnares!! Samen met Roel heeft zij voor de meeste gesprekkstof gezorgd in het huis. Joost staat op nr. 3
  Moderator zaterdag 10 december 2005 @ 13:55:10 #113
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32969346
Wist Henk van Dorp nog een beetje waar hij het over had, of straalden de vragen net zo'n desinteresse en een verplicht nummer uit als de vorige keer bij Chantal?

En Jan Mulder wilde zeker weer weten of ze geneukt had?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:01:54 #114
1464 ART
FOK!member
pi_32969529
Ja, Henk was zeer benieuwd naar van alles, maar de rest was weer zo aan het kloten (met inderdaad Jan die vooral in de seks was geïnteresseerd) dat de geïnformeerde vragen van Henk niet uit de verf kwamen.
Het is het Gesprek waar het om draait
  zaterdag 10 december 2005 @ 14:10:10 #115
6941 APK
Factual, I think.
pi_32969769
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 13:38 schreef VirtualPOM het volgende:
Samen met Roel heeft zij voor de meeste gesprekkstof gezorgd in het huis. Joost staat op nr. 3
Euh, ben je Tanja vergeten
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator zaterdag 10 december 2005 @ 14:23:10 #116
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32970231
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:01 schreef ART het volgende:
Ja, Henk was zeer benieuwd naar van alles, maar de rest was weer zo aan het kloten (met inderdaad Jan die vooral in de seks was geïnteresseerd) dat de geïnformeerde vragen van Henk niet uit de verf kwamen.
Hmm, het bekende liedje weer dus. En Der Fritz liet zeker weer met subtiele gezichtsuitdrukkingen merken dat hij eigenlijk boven dat soort onzin staat maar dit niet wil laten blijken uit respect voor zijn gast. De eikel. Of: expres een ongeïnformeerde vraag stellen, zodat zijn politiek correcte maatjes zien dat hij niet naar het programma kijkt.
Nodig die BB-bewoners toch gewoon niet uit. Wat hebben ze in godsnaam in zo'n programma te zoeken?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_32970418
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 01:58 schreef bhs het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
[afbeelding]
En Roel heeft niets gevoeld?
  zaterdag 10 december 2005 @ 15:13:45 #118
1464 ART
FOK!member
pi_32971562
Zo is het gegaan Gert.

@APK: ja, die hoorde er ook bij. En Chantal natuurlijk, met haar intrigante-gedrag.

Dit postte ik op een ander forum:

Dido laten gaan was dom van BB. Zij zorgde namelijk voor de groepjesvorming. Nu is er een vijftal (waarvan er één geestelijk vrijaf heeft genomen) dat min of meer harmonieus naar het einde toe zal leven.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_32972941
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 09:18 schreef doka het volgende:

[..]

Doen ze niet meer, dat herhalen. Helaas..
op www.talpa.tv kan je het nog zien.
  zaterdag 10 december 2005 @ 17:04:25 #120
131784 bhs
gestoorde gek
pi_32973203
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:29 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
En Roel heeft niets gevoeld?
g-g-g. Als hij het gevoeld heeft, heeft hij er in ieder geval geen probleem van gemaakt
Ik heb overigens zo'n plaatje ook al eens van Lieske gepost.



[ Bericht 9% gewijzigd door bhs op 10-12-2005 20:25:30 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')