Het is hummie niet, maar één of andere rel nicht.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
En weer onze chago Hummie door de speakers
ze is toch niet weer puisten aan het uitknijpen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef yellowfirst het volgende:
Nathalie had toch gezegd dat ze Joost sexueel niet aantrekkelijk vindt? Ze zit anders aardig aan Joost te plukken.![]()
Dacht het wel hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:43 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is hummie niet, maar één of andere rel nicht.
Dat wordt een dagtaak dan voor Nathalie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ze is toch niet weer puisten aan het uitknijpen?
yuk, wat een ranzig stel ...
Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dacht het wel hoorze heeft verschillende stemklanken en zo klinkt ze als ze in een chago bui is
ja ze zijn er echt weer aan toe ook;)quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef Bartoli het volgende:
ow jee dat wordt allemaal vroeg slapen de bewoners gaan het blijkbaar ook doen
Reken maar van welquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat zij dit doet.
Ze zullen roel helemaal niks vertellenquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:52 schreef Bartoli het volgende:
zouden ze als dido iets negatiefs zou zeggen straks bij BVD (waar ik niet vanuit ga) Roel naar de dbk roepen? om hem die uitspraken voor te leggen. Zou ik wel een stunt vinden aan ene kant. Maar het is niet te hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |