Hill 400 vind ik een beetje te dun bevolkt. Zo'n uitgestrekte heuvel en vrij weinig soldaten. Maar het is wel een erg leuk level en zeker een welkome aanvulling op dat vele stedelijke geweldquote:Op zondag 11 december 2005 14:31 schreef Chocobo het volgende:
Hill 400 is echt een fantastisch level in CoD2,.. The Silo ook
www.game247.nlquote:Op zondag 11 december 2005 18:20 schreef Boomlaars het volgende:
Weet iemand een goede webshop waar je accessoires kunt bestellen? Ik zoek een component HDTV kabel, headset en een memory card of harde schijf en overal waar ik kijk op internet zijn ze
'niet leverbaar'
Eerste level is een trainings leven.... zijn niets voor niets de eerste 10 minutenquote:Op zondag 11 december 2005 18:04 schreef Emerica het volgende:
Is het nou zo bij Condemned dat alles je voorgeschoteld wordt. Ik heb dat filmpje over de eerste 10 minuten van Condemned gezien en daarin werd alles voor voorgekauwd wat je in het level moest doen, kan zijn dat het alleen het eerste level is, maar kan je mij vertellen of je zelf ook nog serieuse moeite moet doen bij het onderzoeken van crimescene zoals in het eerste level?
Klopt, maar de CSI-gameplay wordt nooit echt spannend. Je kunt niet zelf kiezen welke tool je gebruikt en het is eigenlijk niet meer dan op de X-knop drukken op het juiste moment.quote:Op zondag 11 december 2005 19:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Eerste level is een trainings leven.... zijn niets voor niets de eerste 10 minuten
quote:Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef Elcrondo het volgende:
[..]
www.game247.nl
Volgens mij allemaal wel leverbaar, vrijdag nog de limited edition Perfect Dark besteld, vandaag verstuurd.
Nu me xbox 360 nog binnen krijgen met de volgende lading als het goed is sta bij twee winkels 1ste en 2de op de lijst.
Dat was het voorstel ingame ook jaquote:Op zondag 11 december 2005 17:48 schreef Dromer het volgende:
[..]
moet je je vriendin ook laten rijden
Ach man, ga met je PC spelenquote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Retuobak het volgende:
Eigenlijk nog anderen hier die zich alweer vervelen met de 360?
Daar ben ik idd alweer naar terug overgestaptquote:
Je kan dan ook totaal niet racenquote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar ben ik idd alweer naar terug overgestapt
Ben gewoon klaar met PGR3 en Call of Duty 2 eigenlijk.
Daar heb ik ook last van, heb perongeluk een keer in m'n hotmail account aangegeven dat ik in de USA woon en toen ik een Xbox live profile aanmaakte pakte die dat emailadres met dus het bijbehorende land.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef masterdave het volgende:
Ik wil mijn xbox live account upgraden, maar ik moet dan state invullen bij mijn adres, maar ik woon in europa, snap er niks van, heeft hier iemand anders ook last van, of kan ik dit oplossen, heb van alles al gekeken, maar krijg het niet voor elkaar....
Verkoop hem aan mij danquote:Op zondag 11 december 2005 22:04 schreef Retuobak het volgende:
Eigenlijk nog anderen hier die zich alweer vervelen met de 360?
Dat hoort bij een release denk ik.quote:Op zondag 11 december 2005 22:06 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Daar ben ik idd alweer naar terug overgestapt
Ben gewoon klaar met PGR3 en Call of Duty 2 eigenlijk.
Die stond dus inderdaad op vs, maar nu omgezet naar nederlands en nog komt ie met staat aan...quote:Op zondag 11 december 2005 22:13 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Je kan dan ook totaal niet racen
[..]
Daar heb ik ook last van, heb perongeluk een keer in m'n hotmail account aangegeven dat ik in de USA woon en toen ik een Xbox live profile aanmaakte pakte die dat emailadres met dus het bijbehorende land.
Misschien in je hotmailaccount (of welk account je ook gebruikt voor je live profile) even het land wijzigen en anders weet ik het ook niet
soms idd wel een beetjequote:Op zondag 11 december 2005 22:24 schreef Fliepke het volgende:
IK heb redelijk zitten rushen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |