Muchos gracias!quote:
via welke winkel?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:54 schreef wc-eend het volgende:
Als alles goed gaat, heb ik volgende week mijn 360 met CoD2 rond de vrijdag
Komt die Woensdag/Donderdagquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:04 schreef wc-eend het volgende:
Maar ik zou hem alwel vorige week krijgen, met de launch, maar ivm met schaarste krijg ik hem met 2e lading.. die komt rond woensdag/donderdag..
quote:Seems the Xbox 360 has done better than expected in Japan, with its launch just today (December 10th). While we have no figures it seems that the Xbox 360 has sold all of its allocation within half an hour. Even without Dead or Alive or any RPG’s at launch, the Xbox 360 has still managed to sell out and maybe Microsoft where realistic when saying they wish to sell a million consoles. Peter Moore, Microsoft vice president of worldwide marketing and publishing, was optimistic
Hij had het over de volgende lading.. dus neem aan voor geheel nederland.. hoeveelheid weet ik niet..quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Komt die Woensdag/Donderdag![]()
Dan heb ik hem ook dan. IK kreeg ook 2e lading. Of geld het alleen voor die site van u.
Goed nieuws.quote:
de grote vraag is natuurlijk hoeveel ze er geleverd hebben in Japanquote:
Nou.. komende week een levering.. en dan nog eentje voor de kerst.. en dan na kerst weer..quote:Op zondag 11 december 2005 00:22 schreef Lampie_ het volgende:
Even snel, het blijkt dat er ook nog een derde levering komt op 19 december. Dat las ik op de xbox.nl forums en ik las het nog een keer op dimplus.nl. Dus laten we het hopen, ze zeggen dat dit een MINI levering wordt deze week, en 19 december een grotere. Ben benieuwd hoe betrouwbaar het is.
Irritante beukdwergquote:Op zondag 11 december 2005 01:30 schreef Retuobak het volgende:
Damn wat een lange speelsessie met PGR3 net. Bijna elk potje verloren of bijna verloren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |