Ja en toen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Is bij mijn zusje ook gebeurt, maar de leraar pakte hem af en ging door haar smsjes en foto's heen bladeren! en toen is mijn vader er even wat van gaan zeggen.
Dat is inderdaad niet netjes, dat is privé informatie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:25 schreef tonks het volgende:
Is bij mijn zusje ook gebeurt, maar de leraar pakte hem af en ging door haar smsjes en foto's heen bladeren! en toen is mijn vader er even wat van gaan zeggen.
Wow!quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:17 schreef Whizzkith het volgende:
[...] 'afgepakt' door de schoolleiding[...], omdat ze aan het smsen was tijdens de les, en ze mag hem maandag pas terug...
jou rector deed gewoon zoals het eigenlijk overal zou moeten gaan....quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:00 schreef mgerben het volgende:
[..]
Wow!
Wat een softe bedoening!
Ik zou willen dat ik daar op school had gezeten!
Bij ons sloeg de rector je met een loden pijp op je knieschijf en daarna moest je drie rondjes om het gebouw rennen.
Wat is dat voor kromme redeneringquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:30 schreef snijder het volgende:
[..]
Maar zoals al eerder gezegd, wij hadden geen GSM destijds en waarom zou je die dus nu -tijdens de les(zei de oude lul)- ineens wel absoluut nodig hebben?
En wat kan je er -als leerling zijnde- tegen doen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:25 schreef Sovereign het volgende:
Neen, dit mag niet en levert zelfs een strafbaar feit op indien de school naar sommatie door de eigenaar weigert de zaak terug te geven.
Vriendelijk verzoeken de zaak terstond terug te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
En wat kan je er -als leerling zijnde- tegen doen?
In de praktijk heeft TS hier op dit moment alleen niet veel meer aan.quote:Op zaterdag 10 december 2005 13:44 schreef Sovereign het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoeken de zaak terstond terug te geven.Wordt daaraan geen gehoor gegeven dan zou ik het verzoek herhalen, onder vermelding van het feit dat aangifte zal worden gedaan van het ongeoorloofd wegmaken van je eigendom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |