Niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gebruikte je een andere bewoording![]()
Nee?quote:
Correct. Maar een afwijking hebben is een pré om crewlid te mogen worden dus ach ..quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee?
Dan heeft Mukie een enigszins afwijkende mening over wat grof is
Johquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:34 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Correct. Maar een afwijking hebben is een pré om crewlid te mogen worden dus ach ..
Er zijn wel meer mensen die net als ik liever voor het origineel gaanquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Stop maar met die zelf-vleierij hoor. Dat is niet, ik herhaal NIET kut voor hem![]()
Toch niet je erecte penis hoop ik?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
* Manneke_Pils voelt iets opkomen.
niet meer dan op de zoveelste foto van een Snopprinses of zo, boebiedoe.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:41 schreef boebiedoe het volgende:
Zojuist deed ik mijn dagelijks FOK! ronde en zodoende kwam ik ook in US ( *fap fap*). Anyway, na mijn opmerking naar PieDobbelDoetje dat zijn foto's totaal oninteressant zijn voor de rest van de fokkers attenteerde Mukie mij erop dat ik voor mijzelf moest spreken. Aangezien er schijnbaar dan toch mensen zijn die hierop zitten te wachten wil ik graag weten wie..
Zitten jullie te wachten op foto's ala dit;
[afbeelding].
Nou, vooruit, maandag weer.quote:Op zaterdag 10 december 2005 11:25 schreef milagro het volgende:
[..]
niet meer dan op de zoveelste foto van een Snopprinses of zo, boebiedoe.
doe eens lief!
waar ik wel op wacht ben jij![]()
Zeg ze het, Au, zeg ze het!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:56 schreef Aurelianus het volgende:
De toegevoegde waarde van een troetelforum waar tien ldezelfde ieden eens per dag een foto posten ontgaat me trouwens ook een beetje.
Nee, maaginhoud.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Toch niet je erecte penis hoop ik?
in je blootje zónder BH?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:08 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen die net als ik liever voor het origineel gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |