abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:11:24 #1
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_32947498
Scan, realiseer je het volgende. Er zijn een paar zeikerds die jou sowieso het licht in de ogen niet gunnen, voor wat voor ondoorgrondelijke redenen dan ook. Vooral die ene mierenneuker die wij allen een prettige vakantie toewensen in Taailand, de komende weken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Volkomen belachelijke discussie weer, over bankstellen en, nog erger, de leeftijd van je dochter en of jij daar soms over liegt. Zelden zo'n ellendige discussie gelezen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Feit is dat er zéker zoveel médestanders zijn als misschien tegenstanders. De medestanders willen je niet kwijt hoor! Ik vind dat je leuke stukjes schrijft, dingen goed kan verwoorden, kortom altijd een verlevendiging op dit forum. Of ik het nou met je eens ben of niet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Kortom, hier een suggestie voor jou als lijfspreuk: 'De honden blaffen, de karavaan trekt verder.'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Beste mensen geef gerust uw mening...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
'Beam me up Scotty'
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:27:34 #2
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32947919
Leuk stukje tekst
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

De vraag is alleen of je hem ermee terugkrijgt, ik hoop natuurlijk van wel
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:29:57 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32947983
Het grappige van op hoge poten een forum verlaten is dat je eigenlijk alleen de mensen hiermee dupeert die jou wel waarde(e)r(d)en. De mensen die de oorzaak zijn, boeit het meestal geen ruk. Dus het resultaat is puur negatief, enigzins teleurstellend voor je maten. Het is dus moeilijk rationeel te verdedigen, principes staan hier een optimale oplossing in de weg. (Roel had hier goede dingen over gezegd)

Goed doen kost meestal meer energie en frustratie dan het gemakkelijke doen, maar dat is geen nieuws. Tegelijkertijd blijft het natuurlijk maar een forumpje, en iedereen is natuurlijk vrij om te besluiten er niet meer te posten als het te heet wordt onder zijn voeten. Je bent tenslotte niet verplicht om te potsen uit liefdadigheid. En wat hier gebeurt is over enkele jaren vergeten en niemand zal er ooit meer aan terugdenken. Dus al te veel frustraties moet je ook weer niet hebben, het moet wel leuk zijn.

Ik denk dat ie niet gaat terug komen, maar ik vond zijn bijdragen altijd leuk om te lezen. Net zoals mijn bijdragen eigenlijk. Maar ja, ik heb helaas niet de tijd om veel te posten.

Dus laten we nog maar eens allemaal tegelijk roepen misschien komt ie dan!!!

SCAN MAAAAaaaaaaN!!!!!!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32948078
Voor de laatste keer:

Scan, ik heb je nodig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

kan het niet alleen
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:34:35 #5
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_32948095
Gewoon een uit de hand gelopen grap over een bankstelletje en de leeftijd van z'n dochter. Scanman laat zich wel kennen zo. Wel jammer, z'n bijdrages kon en kan ik wel waarderen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:42:36 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_32948316
Sorry, maar de afspraak is dat er geen Scanman-topics meer geopend mogen worden....

Dicht dus.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop