Scan, realiseer je het volgende. Er zijn een paar zeikerds die jou sowieso het licht in de ogen niet gunnen, voor wat voor ondoorgrondelijke redenen dan ook. Vooral die ene mierenneuker die wij allen een prettige vakantie toewensen in Taailand, de komende weken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Volkomen belachelijke discussie weer, over bankstellen en, nog erger, de leeftijd van je dochter en of jij daar soms over liegt. Zelden zo'n ellendige discussie gelezen.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Feit is dat er zéker zoveel médestanders zijn als misschien tegenstanders. De medestanders willen je niet kwijt hoor! Ik vind dat je leuke stukjes schrijft, dingen goed kan verwoorden, kortom altijd een verlevendiging op dit forum. Of ik het nou met je eens ben of niet.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Kortom, hier een suggestie voor jou als lijfspreuk: 'De honden blaffen, de karavaan trekt verder.'
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie Beste mensen geef gerust uw mening...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie