Daar ging het idd om. En dat soort ruzies moet niet via grafstenen uitgevochten worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me af waarom iemand zoiets uberhaupt op de grafsteen wil vermelden
Is het een soort van sneer naar het meubelbedrijf? Naar de 'moderne techniek' (draaideuren)? Of iets anders?
Een laatste schreeuw om aandacht vanuit Alzheimers krochten, vermoedelijk. Twee-en-tachtig jaar...quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:21 schreef KreKkeR het volgende:
Ik vraag me af waarom iemand zoiets uberhaupt op de grafsteen wil vermelden
Is het een soort van sneer naar het meubelbedrijf? Naar de 'moderne techniek' (draaideuren)? Of iets anders?
Of wilde de weduwnaar gewoon simpelweg vermelden wat (in zijn ogen) de doodsoorzaak is geweest?
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:57 schreef dVTB het volgende:
Je kunt ook commercieel gaan: Deze grafsteen is mede mogelijk gemaakt door Morres meubelen.
Dat mag vast wel. Als je er neer zet dat het de schuld van Marlboro is dat ie al zo jong gestorven is, zal het wat moeilijker liggen denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 17:11 schreef SlimShady het volgende:
Mag ik ook niet op de grafsteen van m'n vader 'Uitgerookt' zetten?
De woorden 'draaideur' en 'Morres Meubelen' stonden in ieder geval op de steen. Het zal wel iets zijn van 'Omgekomen door de draaideur van Morres Meubelen'.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef Tafkahs het volgende:
wat wilden de nabestaanden dan precies dat er op de steen werd gezet?
'Mijn dierbare vrouw is overleden door de draaideur van meubelgigant Morres in Hulst'quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:57 schreef Tafkahs het volgende:
wat wilden de nabestaanden dan precies dat er op de steen werd gezet?
helemaal achterlijk aangezien ze helemaal niet overleden is door die draaideurquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:43 schreef dwerg het volgende:
[..]
'Mijn dierbare vrouw is overleden door de draaideur van meubelgigant Morres in Hulst'
Grafzerk verwijderd vanwege ongepaste tekst
Blijkbaar had het bedrijf dat de steen leverde iets minder moeite met de tekst dan de gemeente.
Maar dan moet je een steen van 2 meter hoog plaatsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:03 schreef optifree het volgende:
Hij had er dus beter van kunnen maken: "Doordat mijn vrouw gevallen is in draaideur van meubelgigant Morres in Hulst' , heeft zij haar heup gebroken en is overleden aan de complicaties die zei kreeg vanwege haar slechte gezondheid."![]()
Hij kan er ook nog altijd van maken: "Gevallen, gebroken genekt."quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:13 schreef freako het volgende:
[..]
Maar dan moet je een steen van 2 meter hoog plaatsen..
Heb gezien hoe m'n collega zich daarop gedroeg, dan lijkt fluoxetine me toch een beter middel. Met paroxetine hebben sommigen ook last van ontwenningsverschijnselen, wat bij fluoxetine door de zeer lange halveringstijd haast nooit voorkomt.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:12 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind het misschien wat te emotisch voor een steen die er jaren en jaren ligt. ik heb al een stuk of vijf keer mijn testament gewijzigd. en daar horen ook wat teksten op grafschriften bij.
op dit moment ga ik voor: "jammer dat hij zijn paroxetinekuur niet heeft afgemaakt".
Ja, die goeie ouwe tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Snap niet waar mensen zo moeilijk over doen, je moet eens grafstenen van 2, 300 jaar terug lezen, daar staan uitermate vreemde teksten op over "Hei leit hier nu door wormen afgeknaagd" enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |