abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:28:57 #1
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32940347
Tijdens het rijden download ik al via mijn gsm mobiele controles via GPRS. Is er ook een mogelijkheid dat ik file informatie download zodat ik een route kan plannen die de file vermijdt of kan zien laten hoeveel file op mijn af te leggen staat?
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:35:06 #2
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32940513
Jah, dat kan ja... Moet je een abonnement nemen op tomtom plus...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:38:06 #3
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32940583
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:35 schreef MikeyMan het volgende:
Jah, dat kan ja... Moet je een abonnement nemen op tomtom plus...
Je maakt een grap zeker , als particulier ga ik toch echt niet betalen voor software

Flitsers / Mobiele controles kan ik ook downloaden via een legale gratis service, waarom zou dat met file informatie dan niet kunnen.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:43:59 #4
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32940707
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Je maakt een grap zeker , als particulier ga ik toch echt niet betalen voor software

Flitsers / Mobiele controles kan ik ook downloaden via een legale gratis service, waarom zou dat met file informatie dan niet kunnen.
Ik heb het proefabbo van tomtom plus... is 30 dagen gratis, maar je hebt er geen ruk aan. Ik heb nog nooit een filemelding gekregen van dat ding, terwijl ik voor woon/werk in de spits utrecht amsterdam rijd.... TomTom Support snapt er niks van. T is gewoon een kutservice.

Files is wat lastiger dan de checkpoint/flitsnav POI's. Je kan wel een poi voor een file neerkwakken, je hebt daar niks aan, want je moet altijd nog zelf gaan zoeken wat waar staat en bedenken wat sneller is, omrijden of door. Ik heb zelf altijd de anwb-site en soms die van de vid erbij. Is in elk geval accurate info.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:48:09 #5
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32940786
Anders ga ik eens Navigon proberen icm met een gps/tmc muis. Jammer dat tmc nog niet volledige dekking heeft
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:50:54 #6
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32940858
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Je maakt een grap zeker , als particulier ga ik toch echt niet betalen voor software

Flitsers / Mobiele controles kan ik ook downloaden via een legale gratis service, waarom zou dat met file informatie dan niet kunnen.
Lekkere instelling ja... Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...

Jij wilt gebruik maken van een mogelijkheid die geboden wordt door een goed stuk software... En ja, dan zul je ervoor moeten betalen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:53:36 #7
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32940929
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:50 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Lekkere instelling ja... Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten...

Jij wilt gebruik maken van een mogelijkheid die geboden wordt door een goed stuk software... En ja, dan zul je ervoor moeten betalen...
Waarom betalen als het gratis kan . Dus jij gaat betalen voor flitsmeldingen terwijl er ook een gratis service voor is. En blijkbaar is de service dus niet zo goed als ik de reactie van Tomasz lees.
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:54:53 #8
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_32940965
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:53 schreef Speed-Addicted het volgende:

[..]

Waarom betalen als het gratis kan . Dus jij gaat betalen voor flitsmeldingen terwijl er ook een gratis service voor is. En blijkbaar is de service dus niet zo goed als ik de reactie van Tomasz lees.
Nee, maar ergens krijg ik het idee dat je niet alleen op die flitsmeldingen doelt...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:55:58 #9
119624 Speed-Addicted
The Future is yours!!!
pi_32940996
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nee, maar ergens krijg ik het idee dat je niet alleen op die flitsmeldingen doelt...
Dat zou kunnen
"I also favor a cold war against Islam. I see Islam as being an exceptional threat, as a society hostile to ours"
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:02:04 #10
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_32945669
TomTom Mobile 5 is het niet gratis... je gaat het halen van hun server dus ze kunnen meteen even checken of je dat legaal doet.

Overigens werkt het bij mij wel!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:04:31 #11
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_32945737
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:02 schreef nils7 het volgende:
TomTom Mobile 5 is het niet gratis... je gaat het halen van hun server dus ze kunnen meteen even checken of je dat legaal doet.

Overigens werkt het bij mij wel!
Mijn versie is zo legaal als maar kan....
Heb jij nog rare instellingen gedaan dan?

Ik heb online gecheckt of m'n apparaatcode klopt, m'n mailadres en wachtwoord meerdere keren opnieuw ingevuld.... wat ik ook plan, hij connect, geeft geen foutmelding, mooie groene stip en bij toon verkeersinfo staat '0 incidenten op route'

Niet handig, als het niet werkt in de trial-periode, zal ik natuurlijk nooit een abbo afsluiten bij ze.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  zaterdag 10 december 2005 @ 01:05:42 #12
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_32961475
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:04 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Mijn versie is zo legaal als maar kan....
Heb jij nog rare instellingen gedaan dan?

Ik heb online gecheckt of m'n apparaatcode klopt, m'n mailadres en wachtwoord meerdere keren opnieuw ingevuld.... wat ik ook plan, hij connect, geeft geen foutmelding, mooie groene stip en bij toon verkeersinfo staat '0 incidenten op route'

Niet handig, als het niet werkt in de trial-periode, zal ik natuurlijk nooit een abbo afsluiten bij ze.
Heb het laten instellen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')