Neophyte vs Stunned guys- Thrillseeka, echt na die break... BOEM BOEM BOEMquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja die kent dat nummer van neophyte nog "thrillseeka" hij is iets nieuwer (geloof jaartje of 6 ofzo)
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Neophyte vs Stunned guys- Thrillseeka, echt na die break... BOEM BOEM BOEM
http://sebastian.gritsch-soft.com/helden/page_39.html Zo gaat ie lekker
Download complete ! OMG !quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:28 schreef CoExist het volgende:
Van dit nummer was ik helemaal fan in 1995!
Stond op Happy Hardcore 2... met die duiveltjes op de covers enzo!
Het is een rip-off van A-Ha - The Sun Always Shines On TV
M-Jay & Dan Vee - The Sun Always Shines
http://www.megaupload.com/?d=RCZ82YSQ
Een beter happy hardcore gevoel krijg je niet!
Dat zeiden zo ook over hardcore!quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Een topic naar mijn hart
Jeugdsentiment![]()
![]()
Alleen jammer dat over 10 jaar een topic wordt geopend met 'kennen we deze nog?' en dan krijg je 50 cent![]()
When I dream my little fantasy.. boem boem boem.... Nananananan nananaquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Alleen jammer dat over 10 jaar een topic wordt geopend met 'kennen we deze nog?' en dan krijg je 50 cent Special D![]()
Nee hoor, hardcore to da bone.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:44 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Een topic naar mijn hart
Jeugdsentiment![]()
![]()
Alleen jammer dat over 10 jaar een topic wordt geopend met 'kennen we deze nog?' en dan krijg je 50 cent![]()
Ga dan ook naar de goede cafe's/discotheken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:47 schreef de_puta_madre het volgende:
Ik weet al welke muziek ik vanavond ga aanvragen![]()
Alleen denk ik niet dat die vuile r&b draaiende wannabe-neger het zal draaien
De hype op het moment is weer supergroot hoor, alle grote feesten worden weer georganiseerd. (na een paar jaar van relatieve stilte tussen 99 en 2001)quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef CoExist het volgende:
Maar ja, je weet hoe dat gaat... zo'n rage komt snel en is nog sneller weer voorbij.
(Al zullen hier mensen beweren dat: Hardcore Will Never DIE!!!)
Helaas slaat dat minder aan dan je zou denkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ga dan ook naar de goede cafe's/discotheken.
Heb wel eens vaker nagedacht om me zelf eens een tent te kopen, en dan alleen maar dit soort muziek te draaien. Dat moet toch lopen als een tiet man ! Check alleen al deze topicOrgasmewaardig bijna.
Wat dacht je van HouseQlassics? Daar komen toch echt wel alle HC klappers voorbij hoor...quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Helaas slaat dat minder aan dan je zou denken
Er zijn nu maar 2 concepten die in de buurt komen van hoe het vroeger was en dat zijn Pandemonium en Mindcontroller. Daar waar de laatste vooral op hitjes berust is (is niet erg voor een keer maar 5x dezelfde plaat op een avond is ook weer iets teveel van het goede)
Maargoed je kan niet te lang in het verleden blijven hangen dus het is goed dat die 2 concepten maar 2x per jaar zijn , dan leef je er meer naar toe en is het feest zelf ook geweldig (zoals de laatste Pandemonium)
volgens mij is die in 98 uitgekomen ofzoquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef CoExist het volgende:
* je speelde op je Sony PlayStation met je maten
quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef CoExist het volgende:
* je speelde op je Sony PlayStation Game Boy of SuperNintendo met je maten
Pardon maar als ik afgelopen zaterdag nog 15.000 gabbers heb zien hakken o[ thunderdome dan maak je mij niet wijs dat hardcore dood is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 13:49 schreef CoExist het volgende:
Mooie tijd man...
Maar ja, je weet hoe dat gaat... zo'n rage komt snel en is nog sneller weer voorbij.
(Al zullen hier mensen beweren dat: Hardcore Will Never DIE!!!)
Uploadsquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:52 schreef Public_NME het volgende:
p.s. niemand die mijn uploads waardeert?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |