Gabber Pietquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:38 schreef kayzie het volgende:
Gabbersaurus was ook wel de plaats he.
Gabber Piet en zo was toch maar een slap aftreksel.
Maar de Mosselman rulede ook wel! Je weet wel, die clip met die bak vanillevla....
De happy is toch uit... de early rave en oldschool daarintegen heeft nog steeds een aparte zaal op elk feestquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:40 schreef sr_firewire het volgende:
En de huidige jeugd moet het over 10 jaar doen met Special D
whehe herkenbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Skv het volgende:
Ik mocht alleen nooit nikes omdat mn moeder die niet goed vond voor mijn voeten
Maxies waren juist wel goed voor je voeten..... schoppen die ma van je!!quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Skv het volgende:
Er viel vandaag zo weinig te klagen ! Maar dit is dan zeg maar een verkapte klacht die ook nog eens waar isquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Rekkie het volgende:
meneer vuurdraad is meester klager van FOK
Mijn ma vond trainingspakken en nikes voor paupers (lees ordinair). Ze vond dat ik er niet mee rond kon lopenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:43 schreef Skv het volgende:
Kut je was me net voorquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:47 schreef Damzkieee het volgende:
Zou je daar misschien een tekening van kunnen maken om het geheel wat te verduidelijken??
Ja dat doe je wel, want ik snap er wederom niks vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:48 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kut je was me net voorIk wou net mijn openingspost EDITTEN: Nee ik maak geen tekeningen om de situatie te verduidelijken
Raampjes open vanwege:quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:20 schreef sr_firewire het volgende:
Whahaha, reed er toenstraks een Opel Corsa lang met open ramen ( met dit weer ?) en een keiharde BASS. Ik hoorde de melodie en kreeg meteen flashbacks naar mijn jeugd, de goede ouwe tijd. Die hersenloze schim draaide gewoon Hakkuhbar - Gabbersaurus
![]()
OMG
Ben toen de overige 100 meter ook maar naar mijn werk gehakt. Mooi he die tijd ?![]()
Doorgereden naar waarschijnlijk zijn werk, de houtzagerij hier om de hoek.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
Waar is de Opel gebleven dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |