Zelfs ruffneck draait zo heel af en toe nog eens.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef Afwazig het volgende:
De scene is idd zo om zeep geholpen. Maargoed het krabbelt er nu na 10 jaar weer bovenop. Je ziet weer veel uitverkochte feesten met ouwe namen zoals Dano, buzz fuzz, the prophet, neophyte (bodylotion), promo, darkraver, rob, chosen few etc etc.
Nu zijn de hardcore feesten opgedeeld in 2 zalen, early rave en normale hardcore. (angerfist, dione etc)
Ik ben een liefhebber van beide stijlen maar ik vind het nog steeds vet om in de early rave te staan tussen de aussies en nike classics
heerlijk uitspraak, respect!quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:06 schreef Dirktator het volgende:
[..]
[afbeelding]
DJ Wappie de toekomstige palletsorteerder![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zelfs ruffneck draait zo heel af en toe nog eens.![]()
das een gave versie trouwensquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef CoExist het volgende:
Dune - History ----> http://www.megaupload.com/?d=6D7UEE5C
1. Hardcore Vibes 2000
die is indd super, enig idee onder welke naam die te vinden is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:25 schreef Bastard het volgende:
En het illegale plaatje met die vershitterde plaat van de Cranberries... In my head.. in my heaadd
hehe , niet dus hequote:Op vrijdag 9 december 2005 16:12 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Leuke set idd maar ook een set met hardstyle ertussendoor. Het is niet puur hardcore... toch kan ik het goed waarderen.
Nee.. ik hoorde hem laatst nog op sensation black, en op slamfm.. maar van wie het is weet ik niet. Beukt wel lekker moet ik zeggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
die is indd super, enig idee onder welke naam die te vinden is?
hehe, eindelijk meer mensen met verstandquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef IntroV het volgende:
Ow, hier zijn dus alle VMBO'ers verzameld
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef IntroV het volgende:
Ow, hier zijn dus alle VMBO'ers HBO'ers verzameld
tjah, sommige dingen zijn zelfs voor jou te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:44 schreef IntroV het volgende:
Ow, hier zijn dus alle VMBO'ers verzameld
gabber zoals jij het kent met gabberpiet en hakkuhbar wel jah.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef IntroV het volgende:
Maar ff ontopic:
Gabber is toch helemaal dood tegenwoordig?
Ik bedoel, het klinkt nog steeds allemaal alsof 't 1997 is, en alle DJ's zijn nog steeds het zelfde. Check bijvoorbeeld Thunderdome:
Buzz Fuzz vs Gizmo
Chosen Few
Isaac
Rob & Mc Joe
Rob Gee
The Prophet
Waxweazle
Zit toch geen vooruitgang in die muziek?
Je bevestigd weer alle vooroordelen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
verder mag je wat mij betreft sterven
hahaha, heerlijk die sociale mensen in die cultuur.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
tjah, sommige dingen zijn zelfs voor jou te hoog gegrepen.
verder mag je wat mij betreft sterven
Klassieke muziek is voor een groot deel natuurlijk dood.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:
gabber zoals jij het kent met gabberpiet en hakkuhbar wel jah.
is klasieke muziek ook dood dan? omdat er nog steeds naar mozart geluisterd wordt?
'quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:51 schreef IntroV het volgende:
[..]
Je bevestigd weer alle vooroordelen.
Nee jullie zijn sociaal. "hehh, kijk een gabbertopic daarin gaan we even lekker lopen trollen en vooroordelen loslaten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hahaha, heerlijk die sociale mensen in die cultuur.![]()
"verder mag je wat mij beterft sterven" -->te vaak gedaan?
Ja, en ook als je bedenkt dat ik een turkse vriendin heb?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef sr_firewire het volgende:
Nee jij dan met je nederlandse vlag naast je naam
Nou dat geeft mooi aan dat er nog steeds mensen zijn die die muziek kunnen waarderen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:52 schreef IntroV het volgende:
[..]
Klassieke muziek is voor een groot deel natuurlijk dood.
Maar ik heb 't niet over Gabber Piet, ik heb 't over Buzz Fuzz, Paul Elstak etc.
Die namen zag je 10/15 jaar geleden ook overal.
OMGquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:54 schreef IntroV het volgende:
[..]
Ja, en ook als je bedenkt dat ik een turkse vriendin heb?
JOEHOE!!! Dat is de early rave zaal... is dat ook niet de bedoeling? die zaal heet niet voor niks Thunderdome memories. Nieuwe Dj's erin gooien... daarvan herinneringen ophalen?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:50 schreef IntroV het volgende:
Maar ff ontopic:
Gabber is toch helemaal dood tegenwoordig?
Ik bedoel, het klinkt nog steeds allemaal alsof 't 1997 is, en alle DJ's zijn nog steeds het zelfde. Check bijvoorbeeld Thunderdome:
Buzz Fuzz vs Gizmo
Chosen Few
Isaac
Rob & Mc Joe
Rob Gee
The Prophet
Waxweazle
Zit toch geen vooruitgang in die muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |