abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:23:30 #1
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32936832
Ja, ik weet dat onze eigen breezerchick er al een topic over heeft, maar alsnog..
Mensen moeten eens ophouden met zo zeuren over het woord kanker, ja de ziekte is erg en nee ik wens het niemand toe, maar kom op,.. er zijn gewoonweg honderd duizende dingen om je meer druk over te maken dan 1 woordje.

(Getekend een Hagenees)

En mn bier is op..
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32936839
Niet spotten met kanker..
(meestal zeggen ze dat als je er alleen mee scheld en van spotten geen sprake is)
pi_32936854
Kies gewoon een ander woord om mee te schelden dan ben je klaar.
pi_32936862
Het woord kanker word op Fok! net zo'n irritant kutwoord als scooter/kachel enz.

Mensen moeten met iets beters komen!
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:29:44 #5
117776 OFfSprngr
pi_32936864
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:24 schreef Jeff89 het volgende:
Niet spotten met kanker..
(meestal zeggen ze dat als je er alleen mee scheld en van spotten geen sprake is)
Mja spotten is definitely iets anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:
quote:
"ey, kankergek!, mot je een paar kankerklappuh voor je kankerbek!?"

[ Bericht 0% gewijzigd door OFfSprngr op 09-12-2005 07:33:02 (Typo'd) ]
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:31:04 #6
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32936873
Als ik hier op het schoolplein een euro kreeg voor iedere keer dat er te pas en te onpas kanker wordt geroepen, dan kan ik subiet stoppen met werken. Het moet maar eens over zijn. Kanker is een ongeneeslijke ziekte, en daar spot je niet mee en daar scheld je niet mee.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32936877
ja leuk

[ Bericht 26% gewijzigd door buzzer op 09-12-2005 07:32:27 ]
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:32:08 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32936878
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Mja spotten is definitely is anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:
[..]
dat voorbeeld dat je geeft is precies wat ik dus elke dag hor op het schoolplein. Ik word er zo langzamerhand goed zat van
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32936883
Het is ook bullshit dat voorbeeld.
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:34:48 #10
117776 OFfSprngr
pi_32936893
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:31 schreef buzzer het volgende:
Als ik hier op het schoolplein een euro kreeg voor iedere keer dat er te pas en te onpas kanker wordt geroepen, dan kan ik subiet stoppen met werken. Het moet maar eens over zijn. Kanker is een ongeneeslijke ziekte, en daar spot je niet mee en daar scheld je niet mee.
Kanker is inmiddels een ziekte geworden die in de meeste gevallen wel te genezen is, niet dat het dan minder erg is, maar toch, er zijn genoeg dingen om je drukker over te maken vind ik.
.
.
pi_32936896
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:

Mja spotten is definitely is anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:

quote:"ey, kankergek!, mot je een paar kankerklappuh voor je kankerbek!?"
Ja, dat is wel übertriest. Maar het kan erger. Als de bus 5 minuten de laat is:
"Die kankerbus is kankerlaat!"

Als iets heel erg vervelend is, roep ik ook wel eens kankerzooi (of kankercomputer, hehe).
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:35:53 #12
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32936905
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Dementor het volgende:
was dat maar waar....
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:36:49 #13
117776 OFfSprngr
pi_32936909
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Dementor het volgende:
Ey! niet schelden in mn topic he!
.
.
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:37:12 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32936914
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:34 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Kanker is inmiddels een ziekte geworden die in de meeste gevallen wel te genezen is,
dit is wel erg optimistisch gesteld. Helaas is dat nohg lang niet zover
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:43:41 #15
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_32936947
Ik had al eens eerder in een soortgelijk topic gereageerd: Ik wil wel eens schelden met het woord 'kanker' maar doe het wel waar niemand bij staat die er last van zou kunnen hebben.

Ik gebruik het dan ook alleen als ik echt me frustratie kwijt moet, dus ik gooi het niet zomaar me mond uit.

Wat ik wil erg vind zijn die mierenneukers die erom gaan zeiken, maar zelf wel met woorden als 'tering' e.d schelden (Hypocriet anyone?) Het is simpelweg negeren en er niet over nadenken, je kan je op die manier wel over alles druk maken (ik bedoel, je gaat toch niet moeilijk doen als iemand ermee zit te schelden?)

Zelf erger ik me er ook aan als ik bij een groepje vrienden sta en zijn schelden continu met 'kanker', maar bij mezelf weet ik tenminste dat ik goed ben opgevoed, en dat ik het zelf niet doe (big deal dan, gewoon negeren dus).

Je maakt het jezelf alleen maar lastig als je er continu aan gaat lopen ergeren en elke keer als iemand het zegt er over na gaat denken. Maar het ergste blijft die hypocriete mensen die wel met 'tering e.d' schelden, maar vervolgens wel gaan zitten janken als je het woord kanker hoort.

Get a life.. er zijn genoeg dingen waar je je meer druk om moet maken
World Wrestling Entertainment
  vrijdag 9 december 2005 @ 07:47:36 #16
117776 OFfSprngr
pi_32936962
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 07:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik had al eens eerder in een soortgelijk topic gereageerd: Ik wil wel eens schelden met het woord 'kanker' maar doe het wel waar niemand bij staat die er last van zou kunnen hebben.

Ik gebruik het dan ook alleen als ik echt me frustratie kwijt moet, dus ik gooi het niet zomaar me mond uit.

Wat ik wil erg vind zijn die mierenneukers die erom gaan zeiken, maar zelf wel met woorden als 'tering' e.d schelden (Hypocriet anyone?) Het is simpelweg negeren en er niet over nadenken, je kan je op die manier wel over alles druk maken (ik bedoel, je gaat toch niet moeilijk doen als iemand ermee zit te schelden?)

Zelf erger ik me er ook aan als ik bij een groepje vrienden sta en zijn schelden continu met 'kanker', maar bij mezelf weet ik tenminste dat ik goed ben opgevoed, en dat ik het zelf niet doe (big deal dan, gewoon negeren dus).

Je maakt het jezelf alleen maar lastig als je er continu aan gaat lopen ergeren en elke keer als iemand het zegt er over na gaat denken. Maar het ergste blijft die hypocriete mensen die wel met 'tering e.d' schelden, maar vervolgens wel gaan zitten janken als je het woord kanker hoort.

Get a life.. er zijn genoeg dingen waar je je meer druk om moet maken
En stel je voor dat ze sportschoenen hebben, of witte sokken, misschien vind je hun haar niet leuk of dat ze niveau als nivo spellen!, pas maar op, we MOETEN er over klagen.
Je hebt wat zelfreflectie nodig als zulke onzinnige dingen je al boos maken in het leven.
quote:
(07:17:52) (@Arno) maar die aars komt uit den haag ofzo en daarom vindt hij het normaal
Ow ja, ff dr bij gooien, ik ben dus gebanned in #tweakers.net OH NOES teh HORRorR111OnE!1
.
.
pi_32937017
Zonder een moraalridder te zijn gebruik ik het woord kanker nooit als scheldwoord, op 1 of andere manier vind IK het niet kunnen....maar dat is een persoonlijke mening.
bla bla bla......
pi_32937189
als et echt niet anders is dan wil ik et wel is roepen

maar dan moet er wel echt wat aan de hand zijn...
soms is tering of tyfus ofzo niet genoeg....
er is geen enkel woord wat zo lekker afreageerd als kanker ( raar maar waar )
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:01:59 #19
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_32937556
Tering of tyfus zijn toch ook ziektes die (in bepaalde landen) niet te genezen zijn.
Dat zeggen jullie allemaal weet ik zeker, ik heb er geen problemen mee om te zeggen

Dus met zn allen

kan-ker
:r Patty Brard :r
pi_32937640
Volgens mij zijn de mensen die dat woord gebruiken, mensen die geen familie of andere mensen in de omgeving hebben die kanker hebben.
Eerst dacht ik ook van: ach, dat woordje.. maar toen mn vader t kreeg, keek ik dr wel even wat anders tegenaan
  vrijdag 9 december 2005 @ 09:10:15 #21
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_32937661
Waar is het voor nodig om met een ziekte te schelden? Keuze te over, kies maar uit: kut-, klote-, fuck-, rot- etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_32938115
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Waar is het voor nodig om met een ziekte te schelden? Keuze te over, kies maar uit: kut-, klote-, fuck-, rot- etc.
dat werkt niet....
No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the sources of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.
pi_32938236
pff als ze kanker weg willen hebben dan censuren ze kanker maar
net als K@nker en k.a.n.k.e.r etc
pi_32938330
Mee eens dat het eigenlijk niet kan. Dit omdat er misschien iemand aan overleden is kan dit nog erg gevoelig zijn voor het persoon die dit mee heeft gemaakt.

Ikzelf zeg het liever niet.
pi_32938425
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 09:51 schreef Weerman het volgende:
Mee eens dat het eigenlijk niet kan. Dit omdat er misschien iemand aan overleden is kan dit nog erg gevoelig zijn voor het persoon die dit mee heeft gemaakt.

Ikzelf zeg het liever niet.
Ik begrijp het enigszins wel wat je zegt; maar moeten we dan niet ALLE ziektes gewoon uit onze scheldvocabulaire gaan strepen? Wat dacht je van tering en tyfus; enig idee hoeveel mensen daar aan zijn overleden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')