Mja spotten is definitely iets anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:24 schreef Jeff89 het volgende:
Niet spotten met kanker..
(meestal zeggen ze dat als je er alleen mee scheld en van spotten geen sprake is)
quote:"ey, kankergek!, mot je een paar kankerklappuh voor je kankerbek!?"
dat voorbeeld dat je geeft is precies wat ik dus elke dag hor op het schoolplein. Ik word er zo langzamerhand goed zat vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mja spotten is definitely is anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:
[..]
Kanker is inmiddels een ziekte geworden die in de meeste gevallen wel te genezen is, niet dat het dan minder erg is, maar toch, er zijn genoeg dingen om je drukker over te maken vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:31 schreef buzzer het volgende:
Als ik hier op het schoolplein een euro kreeg voor iedere keer dat er te pas en te onpas kanker wordt geroepen, dan kan ik subiet stoppen met werken. Het moet maar eens over zijn. Kanker is een ongeneeslijke ziekte, en daar spot je niet mee en daar scheld je niet mee.
Ja, dat is wel übertriest. Maar het kan erger. Als de bus 5 minuten de laat is:quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:29 schreef OFfSprngr het volgende:
Mja spotten is definitely is anders dan ermee schelden, er zijn ook mensen die schelden als iets 'paupers' zien, maar het is gewoon een gezonde uitting van frustratie of af en toe een goede toevoeging om een punt te bekrachtigen, als je bij elke zin minstens 3x het woord kanker gebruikt is het natuurlijk een heel ander verhaal, de vele Sjonnies hier in de buurt zijn een perfect voorbeeld ervan:
quote:"ey, kankergek!, mot je een paar kankerklappuh voor je kankerbek!?"
was dat maar waar....quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Dementor het volgende:
Het is ook bullshit dat voorbeeld.
Ey! niet schelden in mn topic he!quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:32 schreef Dementor het volgende:
Het is ook bullshit dat voorbeeld.
dit is wel erg optimistisch gesteld. Helaas is dat nohg lang niet zoverquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:34 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Kanker is inmiddels een ziekte geworden die in de meeste gevallen wel te genezen is,
En stel je voor dat ze sportschoenen hebben, of witte sokken, misschien vind je hun haar niet leuk of dat ze niveau als nivo spellen!, pas maar op, we MOETEN er over klagen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 07:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik had al eens eerder in een soortgelijk topic gereageerd: Ik wil wel eens schelden met het woord 'kanker' maar doe het wel waar niemand bij staat die er last van zou kunnen hebben.
Ik gebruik het dan ook alleen als ik echt me frustratie kwijt moet, dus ik gooi het niet zomaar me mond uit.
Wat ik wil erg vind zijn die mierenneukers die erom gaan zeiken, maar zelf wel met woorden als 'tering' e.d schelden (Hypocriet anyone?) Het is simpelweg negeren en er niet over nadenken, je kan je op die manier wel over alles druk maken (ik bedoel, je gaat toch niet moeilijk doen als iemand ermee zit te schelden?)
Zelf erger ik me er ook aan als ik bij een groepje vrienden sta en zijn schelden continu met 'kanker', maar bij mezelf weet ik tenminste dat ik goed ben opgevoed, en dat ik het zelf niet doe (big deal dan, gewoon negeren dus).
Je maakt het jezelf alleen maar lastig als je er continu aan gaat lopen ergeren en elke keer als iemand het zegt er over na gaat denken. Maar het ergste blijft die hypocriete mensen die wel met 'tering e.d' schelden, maar vervolgens wel gaan zitten janken als je het woord kanker hoort.
Get a life.. er zijn genoeg dingen waar je je meer druk om moet maken
Ow ja, ff dr bij gooien, ik ben dus gebanned in #tweakers.net OH NOES teh HORRorR111OnE!1quote:(07:17:52) (@Arno) maar die aars komt uit den haag ofzo en daarom vindt hij het normaal
dat werkt niet....quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:10 schreef Viking84 het volgende:
Waar is het voor nodig om met een ziekte te schelden? Keuze te over, kies maar uit: kut-, klote-, fuck-, rot- etc.
Ik begrijp het enigszins wel wat je zegt; maar moeten we dan niet ALLE ziektes gewoon uit onze scheldvocabulaire gaan strepen? Wat dacht je van tering en tyfus; enig idee hoeveel mensen daar aan zijn overleden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 09:51 schreef Weerman het volgende:
Mee eens dat het eigenlijk niet kan. Dit omdat er misschien iemand aan overleden is kan dit nog erg gevoelig zijn voor het persoon die dit mee heeft gemaakt.
Ikzelf zeg het liever niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |