who caresquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
Roel gaat voor de poet, met of zonder haarquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:01 schreef ART het volgende:
Roel is toch niet zo dom, dat hij achter Dido aan het huis uit rent.![]()
quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Tenzij Roel en Lieske nog eens echt ruzie gaan krijgen.
Of Nathalie echt een mening.
Dat zijn mijn 2 laatste strohalmen nu.
oke, een jump over de schutting is wel leukquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:04 schreef PieddeNaat het volgende:
wij, dat doet ie dan buiten de camera's en dat hebben we niet verdiend.
Bijna een uur volgens mij, heb een aflevering van CSI tussendoor kunnen bekijkenquote:
ik dacht meer dat ie zelf het gat waardoor hij vertrekt in de schutting mept.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, een jump over de schutting is wel leuk
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:10 schreef Wup het volgende:
[..]
misschien heeft hij in de DBK gepist en moet hij het nu schoonmaken:)
Je meende het nog echt ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:06 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wacht nou maar af.
Er zijn gekkere dingen op de wereld.
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wildequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
dat arme mens heeft toch ook onmogelijke werktijdenquote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
Of hij heeft een heftige ruzie met Hummie.
yeah, chillen met je moeder in het huisjequote:Op vrijdag 9 december 2005 03:13 schreef KRIBBET het volgende:
Misschien zit hij wel in het "huisje" met zijn moeder omdat hij naar buiten wilde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |