nee wax...dat heb ik allemaal niet...Ramon moet morgen weer naar college in Den Haag en zoals een goede husband betaamt breng ik hem naar de collegebanken en wacht netjes op hem in Cafe Dudock ofzow.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik en profeet?
HahaaaiiHelloooo to Amsterdam!!!!! Hahaaiii Semisane Mexicana amore!
Goed. Welnu. Ben jij ook zo kei-hajd aan het wejk?En wat ga jij dan doen, dit weekend met je man gezellig samen? Heb JIJ nog plannen, dingen, anekdotes, gebeurtenissen, verslagen van bepaalde opvallende leuke geinige situaties waarvan jij zegt, hey, dat MOET ik op het Internet waar ik gebruik van maak, kwijt?
Hehehe of dat ja.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."
Tja...doe je zelf....quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:46 schreef Ang3l het volgende:
WIE HEET DAT OOOOOIT VERZONNEN, koken?!
*jas nog aan want missing ingredients net gekocht*
Ik ga weer verder met de gehaktballetjes in amandelsaus voor 9 personen
Op dit moment lijk je toch slimmer dan je in eerste instantie overkomt.......maar het kan een vergissing zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Oh ja, ihl, middelbare school wc-hokjes..
Als ik een tussenuur heb, ga ik weleens naar de Bijenkorf om naar een fatsoenlijk toilet te kunnen gaan..
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:51 schreef Semisane het volgende:
[..]
Op dit moment lijk je toch slimmer dan je in eerste instantie overkomt.......maar het kan een vergissing zijn.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:46 schreef Semisane het volgende:
[..]
nee wax...dat heb ik allemaal niet...Ramon moet morgen weer naar college in Den Haag en zoals een goede husband betaamt breng ik hem naar de collegebanken en wacht netjes op hem in Cafe Dudock ofzow.![]()
En de rest van het weekend wil ik rust...want volgende week gaan we naar een kerstmarkt ergens in duitsland. Had volgens mij deze week in gedachten, maar dat is dus niet zo
En jij? Heb jij nog plannen enz enz enz Ga echt ff niet herhalen wat jij allemaal heb opgeschreven.
nee, ik ga lekker niks doen in Wquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Gelukkig, iemand die zich als sociaal werker opwerpt...
Hahaaaiii Peet!
Hoe gaat het met jou? Hoe was je dag, en: heb jij nog bepaalde plannen dit weekend die het vermelden waard zijn op dit voor de wereld openbare forum dat door eigenlijk praktisch gezien iedereen gelezen kan worden?
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!quote:
Oh shit wat heb ik gezegt!quote:
Ik dacht keulen, maar het kan ook Dusseldorf zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Een kerstmarkt in Duitsland!
Oberhausen, oder?
Ik heb geen wilde plannen, ik ga morgen uit in Zwolle voor het eerst sinds tijden, voor de rest zie ik het wel.Gewoon verder met de ditjes en datjes voor school, werk enz. En mijn huis grondig schoonmaken, dat is ook wel weer nodig.
*kuch* Psychologie-van-de-koude-grond *kuch*quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!Dénk errrrrrom!!!
Jeuj.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oh shit wat heb ik gezegt!
Ja soms wel
ja, welk geld?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
De hond uitlaten, geld storten, die molen bezoeken....
quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, je komt idd best pienter over in details, qua leeftijd sowieso (en dat bedoel ik niet negatief). Maaarrrr ook als het type dat kán ontsporen en dan op de vmbo eindigt (waar op zich niks mis mee is, maar als je de hersenen voor het Gymnasium hebt imo wel), en dat! Mag! Niet! Gebeuren!Dénk errrrrrom!!!
Zeg ik ook niet, ik zeg dat je soms slim overkomt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeuj.
Nog nooit heeft iemand tegen me gezegd dat ik slim ben.
je je zin niet af te maken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
.
"Als je naar het vmbo gaat, hoef
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik dacht keulen, maar het kan ook Dusseldorf zijn.![]()
Ga je niet ff flink stappen.....jij..jij...beest!![]()
standaard antwoord:quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
In Zwolle kun je heeeeeellll..... flink stappen.
Waarschijnlijk krijg ik weer tig keer te horen "Waxxer je moet dit en dat nog doen" "Waxxer heb je dat en dat al gedaan?" "Waxxer dit en dat is gebeurd, wat moeten we nu doen?" "Waxxer Pietjepatjepotje is ziek, kun je ff een half uurtje invallen?", maar dat leg ik maar naast me neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |