Als t een leuk overhemd..waarom niet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik draag nu een bruin ribfluwelen overhemd van Matinique. Maar dat kan vast niet meer..
Oh... Nou, dat idee had ik zo. Dat het niet hip meer is. Als het dat al ooit is geweest.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als t een leuk overhemd..waarom niet?
Als jij t leuk vind, en het je leuk staat..boeit het dan of t hip is?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Nou, dat idee had ik zo. Dat het niet hip meer is. Als het dat al ooit is geweest..
Dank je. Neuken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:55 schreef ajuu het volgende:
nou geil hoor, G_E
Join the club!quote:
Valt reuze meequote:
Goedgeluimde mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef davidov het volgende:
Kben in een redelijk humeur hoor,....
ben alleen doodop![]()
Ga jij het gezellig maken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:11 schreef davidov het volgende:
Kben in een redelijk humeur hoor,....
ben alleen doodop![]()
Ga straks weer weg, filmpjes kijken...quote:
Nou, mijn avond eindigt wel vroeg hoor.. ben doodopquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Ga straks weer weg, filmpjes kijken...
Als ik thuis ben val ik nog eens op een sociaal tijd in slaap... en dat kunnen we niet hebben natuurlijk![]()
![]()
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaagquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, mijn avond eindigt wel vroeg hoor.. ben doodop
quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaag![]()
Mensen ik ben er weer vandoor, adieu enzo![]()
En wees eens aardig tegen DM en CDP ze hebben het al zo zwaar
Ik plaag CDP alleen maar..quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:49 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ga het ook geen 6 uur maken vandaag![]()
Mensen ik ben er weer vandoor, adieu enzo![]()
En wees eens aardig tegen DM en CDP ze hebben het al zo zwaar
I knowquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik plaag CDP alleen maar..
't is niet onaardig bedoeld hoor!
Drie Michelin-sterren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:32 schreef wonderer het volgende:
Hoe was de ontmoeting met Kok?
Vanavond nietquote:
quote:Maar dit is gezellig: In Engeland kun je nu zingende sandwiches kopen om het eetgenot te vergroten. De boterham zit verpakt in een doosje dat een melodietje speelt op het moment dat de deksel wordt geopend. De eerste melodietjes zijn kerstliederen zoals Jingle Bells. Van Britse vrienden kreeg ik deze boterham opgestuurd. Jammer genoeg zingt mijn boterham niet het laatste nummer van Madonna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |