Weet jij iets van sip spoofing?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Anders.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik hou me niet bezig met klanten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waxxer de profeet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Waxxer het volgende:
Ik zeg nou, happy Friday he?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
En? Ben je nu Blauw? Word jij onze nieuwe topic-smurf.....voor zover je dat al niet was uiteraard.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij gaat je maandag ziekmelden?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".
Lekker duidelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig, iemand die zich als sociaal werker opwerpt...quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
hAAAAAI waxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, geen voetbal... en het niveau is nog niet zo heel hoog, maar kennelijk zit er toekomst inquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voetbal? Hoog niveau? En verlaat sinterklaas is nog best wel leuk. Ik zag net dat mijn surprise nu als kerstversiering wordt gebruikt...
Wel iets van IP spoofing.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet jij iets van sip spoofing?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij hadden (godzijdank) lijstjes van de betreffende persoon, dus dat kado zoeken was niet zo heel lastig... (vier paar sokken, een paar sloffen en een toilettas, ik was voor tien euro klaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef tech het volgende:
[..]
Nee, geen voetbal... en het niveau is nog niet zo heel hoog, maar kennelijk zit er toekomst inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moet nog alles doen voor die surprise... Dat gedicht komt wel goed, maar wat voor cadeau moet ik geven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik weet het niet.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan net he...zo'n SUV in het straatje parkeren.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef Waxxer het volgende:
Nu héb ik mijn tijd eens zinvol gebruikt, mis ik wéér wat:
[afbeelding]
Zow....is Petre nu al klaar.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies... wat lees ik allemaal.. stoute mensenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jij gaat je maandag ziekmelden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij zit ontbijt aan het makenquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zow....is Petre nu al klaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja...die gaat je maandag dus weer verder aanranden...duidelijk...:')quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
"Oh, dan zie ik 'm maandag wel".
Lekker duidelijk.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb mijn modem getweakt en nou werkt ie als router, dus ik moet hem "doorzichtig" maken zodat ie niet steeds in conflict raakt met de echte router waardoor mijn internet steeds uitvalt. Maar da's iets lastiger dan ik had gehooptquote:Op vrijdag 9 december 2005 15:37 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wel iets van IP spoofing.
Das doen als of je een ander ip adres hebt, dan daadwerkelijk het geval....sofwarematig iets.....of volgens een proxy, maar goed dat werkt weer iets anders..
Zie het maar als emailen onder de naam van iemand anders. Email spoofing bestaat dus ook, sterker nog...met outlook is dat echt te simpel zelfs....kan zo een mailtje versturen met jouw email-adres bijvoorbeeld...zou ik dat hebben dan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou...genoeg generd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Errug schattig van hem. En dat allemaal binnen tien minuten....knap hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hij zit ontbijt aan het makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In een wc-hokje.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...die gaat je maandag dus weer verder aanranden...duidelijk...:')
Ik en profeet?quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Waxxer de profeet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.2 u heJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah...ok tja kan ik je niet echt mee helpen ben ik bang. Ben daarvoor niet nerderig genoeg.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb mijn modem getweakt en nou werkt ie als router, dus ik moet hem "doorzichtig" maken zodat ie niet steeds in conflict raakt met de echte router waardoor mijn internet steeds uitvalt. Maar da's iets lastiger dan ik had gehooptom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whatever makes your clock tick TRS.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:41 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
In een wc-hokje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan net he...zo'n SUV in het straatje parkeren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, naja, of ze dachten: "Jezus, als een strijker niet werkt...."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja, ihl, middelbare school wc-hokjes.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:43 schreef Semisane het volgende:
[..]
Whatever makes your clock tick TRS.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop