Mooiquote:
omdraaienquote:
Oehquote:
Als het goed is zien die ogen dan de deur.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:45 schreef PrintScreen het volgende:
Oeh
Ik heb een heel ander omdraaien voor ogen
dromenquote:Slapen
Nachtmerriequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het goed is zien die ogen dan de deur.
[..]
dromen
daghengstquote:
Je werkt niet echt meequote:Op zaterdag 10 december 2005 00:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als het goed is zien die ogen dan de deur.
dagdroomquote:
Hoe staat jouw bed dan?quote:
Afwezig (mooi nummer van Herman van Veenquote:
quote:
Gewoon in de slaapkamerquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe staat jouw bed dan?
Of waar we 't ook doen.
onbereikbaarquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Afwezig (mooi nummer van Herman van Veen)
Waarom zei je dan dat ik niet meewerk?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gewoon in de slaapkamer
En als ik me omdraai zie ik idd de deur
Zeker, zeker.quote:U heeft meerdere ideeen?
spoorloosquote:
Ik dacht dat jij rug aan rug bedoeldequote:Op zaterdag 10 december 2005 01:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom zei je dan dat ik niet meewerk?
[..]
Zeker, zeker.[/sub]
zoekenquote:
Je dacht toch niet dat ik dacht dat jij daar aan dacht bij omdraaien?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef PrintScreen het volgende:
Ik dacht dat jij rug aan rug bedoelde
Nou, inderdaad. Kalou is helemaal geen Nederlander, dus Verdonk heeft groot gelijk.quote:Vertel?
Damn, we zitten op een openbaar forum
telefoonboekquote:
Ik dacht juist wel dat jij daar aan dachtquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik dacht dat jij daar aan dacht bij omdraaien?
[..]
Nou, inderdaad. Kalou is helemaal geen Nederlander, dus Verdonk heeft groot gelijk.
abonneesquote:
quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:17 schreef PrintScreen het volgende:
Ik dacht juist wel dat jij daar aan dacht
Ja, leuk. Zullen we gelijk een heel nieuw "Nederlands"-elftal bij elkaar nationaliseren? Wat zullen we dan trots zijn als we dan wereldkampioen worden.quote:Maar ja, als Maxima het mocht dan mag hij toch ook?
Aan hem hebben we misschien nog wat
lidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |