Goh. Als jou dat al niet lukt om je daartoe te zetten, is het hier nog triester gesteld als ik dachtquote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
Ik kan me er gewoon niet toe zetten om iemand te schimpen![]()
last van je opvoeding??quote:Op donderdag 8 december 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
Ik kan me er gewoon niet toe zetten om iemand te schimpen![]()
beterschap!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef demins het volgende:
Jappie's jurering van APK's waardering (10 pt) wordt morgen behandeld. Ik begrijp ook niets van dit vertoon van debiliteit van heer Jappie, maar er wordt gefluisterd dat hij de fles niet schuwt!![]()
De wedstrijdleiding zoekt zijn bed op wegens ziek, zwak en misselijk.
![]()
Houwe zo!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef demins het volgende:
De wedstrijdleiding zoekt zijn bed op wegens ziek, zwak en misselijk.
Zou het helpen als ik je even heel laag en persoonlijk beledig? Sommige mensen vinden het makkelijker om terug te schimpen dan om daadwerkelijk die eerste stap te zetten.quote:
Dat komt omdat je met je rooie aggenebbeskop gewend bent omd e druk te ontduiken en met je bruine hempie continu regels wist te verbuigen om je eigen stinkende kadaver te redden van een wisse dood.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
ik geloof dat dit niet echt mijn sterkste kant is
![]()
Nee, jij bent er ook niet echt goed inquote:Op donderdag 8 december 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je met je rooie aggenebbeskop gewend bent omd e druk te ontduiken en met je bruine hempie continu regels wist te verbuigen om je eigen stinkende kadaver te redden van een wisse dood.
sjit...ik kan dit echt niet![]()
Kleurt leuk bij je rollator!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:50 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, jij bent er ook niet echt goed in![]()
ps mijn haar is nu weer wit, met een paarse lok![]()
Ja, precies, staat heel modieusquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kleurt leuk bij je rollator!![]()
Je mag kiezen wie je wil maar moet t wel aangevenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef cuall het volgende:
Wie is er nu aan de beurt?
Rollator oppimpenquote:Op donderdag 8 december 2005 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kleurt leuk bij je rollator!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 23:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je mag kiezen wie je wil maar moet t wel aangeven
Neem je iemand andersquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Kan ik hier boze buien uitleven?
Maar wil maar tekeer gaan tegen 1 persoon en die komt nie op fok, laat staan dat ze op de lijst staat![]()
Beeld je in dat beaver het isquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Maar wil maar tekeer gaan tegen 1 persoon en die komt nie op fok, laat staan dat ze op de lijst staat![]()
Neem iemand die er het meest op lijktquote:Op donderdag 8 december 2005 23:59 schreef Snaptnix het volgende:
Dat kan ik niequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |