Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
Lees het bericht. Er is iets met de server waarop jouw info staat
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
trouwens sorry dat het er zo onduidelijk staat , ik probeerde net weer mijn msn email te bereiken en nu krijg ik het volgende na 1 minuut wachten : (en nee ik heb niet gekloot met mn pc , en gister kon ik nog gewoon mijn email op)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Nou ja, in dit geval is het natuurlijk duidelijk. De privacyverklaring is "Trust" goedgekeurd. En je weet het, never trust a trust. Dus dat het fout gaat....
** Als iedereen eens net zo perfect was als ik zou moeten zijn **
Dat laatste kan komen doordat pagina 1 naar pagina 2 verwijst, en pagina 2 verwijst op zich dan terug naar pagina 1. Zo zit je in een lus, en wordt de verwijzingslimiet overschreden.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende: Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump