nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaaktquote:
Nope, Lieske vermoed ik. En ik vind het niet eens erg meer.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
Kunnen we hier live Dido of Nathalie gezamenlijk uitzwaaien.
Vanavond dan de langverwachte tepel?quote:Op donderdag 8 december 2005 20:18 schreef golfer het volgende:
En natuurlijk weer de belangrijkste vraag: wat zal Bridget vanavond weer aanhebben?
En ik begrijp dat volkomen... Iemand het roken ontzeggen die al in de stress zit is bijna inhumaan. En daar lol over hebben is een doodzonde. Vandaar dat ik het helemaal gehad heb met dat blonde huppelkutje.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee , geen van allen dood , maar roel of dido mogen toch echt wel even optiefen , dat niet / wel roken heeft ze gestoord en iq loos gemaakt
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTSTquote:Op donderdag 8 december 2005 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
Eerst nog ff NSE. Nou ja, altijd beter dan Samen.
Tsja, dan noem je ook wat. Ik krijg van beide niet echt buikkramp.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:26 schreef Manu82 het volgende:
ik vind dat er niks mis is met Samen, tenminste beter dan GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |