abonnement Unibet Coolblue
pi_32926806
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef remlof het volgende:

[..]

als je kon smsen om iemand er uit te stemmen zou ik het bijna doen!
Dat zou ik ook wel bij jou willen doen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 8 december 2005 @ 20:22:10 #152
104871 remlof
Europees federalist
pi_32926850
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:21 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel bij jou willen doen.
  Trouwste user 2022 donderdag 8 december 2005 @ 20:22:18 #153
7889 tong80
Spleenheup
pi_32926852
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:13 schreef sleepy1958 het volgende:
Was helemaal geen Roel-bashing. Roel komt er (zoals bijna altijd) weer prima uit.
Hij wordt voor de zoveelste keer een oor aangenaaid door BB. Hij is even pissed,
een paar krachttermen en schoppen, en na een paar minuten is hij weer zichzelf.
Absoluut geen agressieve neigingen naar wie dan ook. Hoe graag jullie dat ook willen
zien.
Sindsdien is er nog geen onvertogen woord over het niet roken van zijn lippen gekomen.
Vergelijk dat eens met die smerige, zelfvoldane grijns van Lieske toen Ingrid hem
notabene wakker maakte voor een sjakkie.
Prima gedaan Roel.
Precies ze hebben nooit laten zien dat Liesje een WC-deur uit de spongen trapte en door Ingrid in bedwang werd gehouden toen ze Dido verbaal attakerde met een mes inj haar handen. Ook dat Joost de kroonluchters van het plafond trok omdat er teveel stof op lag is nooit uitgezonden. Wel leuk dat toen Roel een vuurtje vroeg aan Chantal en jChantal zei dat ie een klap[ voor z'n kanus kon krijgen en maar met z'n ballen tegen de muur moest lopen om vuur te creëren niet werd vertoond. Heeft Roel alleenj aan zich zelf te danken.


Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 8 december 2005 @ 20:29:10 #154
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32927063
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:11 schreef remlof het volgende:
Ik hoopte eigenlijk dat jostie Joost eruit zou gaan vanavond, maar na het zien van deze uitzending hoop ik dat die verschrikkelijke Lieske opzout... Mijn god wat een enorme trut met haar leedvermaak
Het wordt steeds meer een zielig, naar kleutertje.
Hoe langer ze in dat huis zit, hoe meer haar slechte eigenschappen naar boven komen.

Maar vanavond stráált ze weer hoor, in de live. Dan is ze de schattige underdog, de tiener in het grote mensenhuis die het toch allemaal maar doét.
zoals Dido al zei: Lieske haalt haar slagen tjidens de live-uitzendingen. Dat moet je Lieske nageven: als ze moet vlammen, dan staat ze er.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  vrijdag 9 december 2005 @ 00:56:01 #155
6941 APK
Factual, I think.
pi_32934464
quote:
Op donderdag 8 december 2005 20:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk wel dat Lieske optieft vanavond.
Hé Nostradamus!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:31:10 #156
106862 Casema
pom tie pom pom...
pi_32935896
Liesje is lief...
User aanvaard geen enkele aansprakelijkheid m.b.t. instanties die dezelfde naam dragen.
  † In Memoriam † vrijdag 9 december 2005 @ 07:37:27 #157
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_32936915
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:56 schreef APK het volgende:
Hé Nostradamus!
Ik voorspel veel jeuk voor jou en Gert in Thailand.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')