Dit is een nieuwequote:Op maandag 12 december 2005 12:25 schreef daNpy het volgende:
Terugvond post
Was het andere topic al vol?
Ik kan de OP niet meer edittenquote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef daNpy het volgende:
Enneh @ Tommeh:
Met een groep van 5 jongens hebben we ook een BMW 325i gekocht om mee te gaan racen. Die word deze winter omgebouwd van drift auto naar circuit-racero.a. Goingin, ook geregged @ Fok, doet hier ook aan mee
Kun je dus even aanpassen in de OP.
heb hem even in de op er tussen gezetquote:Op maandag 12 december 2005 12:32 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer edittenMaar ook een bmw opbouwen! Leuk, daar zijn wij ook mee bezig. Waar ga je er mee rijden als hij rijdend is?
Alleen nu staat ie dubbelquote:Op maandag 12 december 2005 13:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb hem even in de op er tussen gezet![]()
Ja zolang je veel werk aan de auto zelf doet, je de kosten een beetje kan delen en je er wat voor over hebt moet dat meestal wel lukken. Beetje ouwehoeren, racen en biertje erna, gezellig!quote:Op maandag 12 december 2005 13:22 schreef daNpy het volgende:
Ik hoop het
Lijkt me super gezellig, alleen moeten de financieën wel een beetje mee zitten natuurlijk
Ik heb daar echter wel een goede indruk van, ben in januari afgestudeerd (elektrotechniek) en wil dan autotechniek gaan doen (vanaf september '06) óf werken. Maar werken wordt het tussen februari en september sowieso
iets veranderd, nu beter??quote:Op maandag 12 december 2005 13:27 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Alleen nu staat ie dubbel(toch bedankt hoor
)
[..]
Ja zolang je veel werk aan de auto zelf doet, je de kosten een beetje kan delen en je er wat voor over hebt moet dat meestal wel lukken. Beetje ouwehoeren, racen en biertje erna, gezellig!
Primaquote:
quote:Op maandag 12 december 2005 13:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
en dan niet te vergeten dat de Taxi afgelopen circuitdag slechts enkele seconden achter de porsche bleef.
Ha daar was ik pas terug ook naar op zoek. Een leuke DIY guide om zoiets te maken maar nog niet gevonden...hoop dat DaNpY kan helpenquote:Op maandag 12 december 2005 15:00 schreef Taxi het volgende:
DaNpY! Vriend! Elektrotechnische studie en autoliefhebber! Goed man. Misschien kun je mij helpen.
Ik wil graag ZELF shiftlights (in goed Nederlandsch: wanneer-moet-ik-schakelen-naar een-hogere-versnelling-voordat-ik-hem-in-de-toerenbegrenzer-jaag-lichtjes...) in elkaar gaan prutsen, maar ik heb nog geen fraaie concrete zaken op het internet kunnen aanschouwen.
Zoiets dus:
[afbeelding]
Maar dan dus zelf produceren (want da's toch vele malen leuker?!). Paar potmeters erbij om de toerenbereiken af te stellen. Zulks.
Leuk! ( foto's bijhouden! ) Ben benieuwd maar klinkt wel heel goed, ook altijd leuk om die stappen te zien telkens.quote:Op maandag 12 december 2005 15:05 schreef nonono het volgende:
@ tommeh
het is mijn enige auto dus het word geen gestripte racer (later mischien)
maar het is een beetje een work in progres
-strak maken& spuiten
-interieur in orde maken (kuipje er in en kapotte bekleding fixen)
dan het race gebeuren
-schijf remmen voor passend onder 10"velgen (duur maar noodzakelijk)
-in en uitlaat vervangen voor beter (en een carb vervangen als ik een spruitstuk kan vinden voor m'n weber 32/36)
-kopflowen
-nokkenas vervangen
-rolkooi in bouwen (ook op de openbareweg geen overbodige luxe in een auto uit '73)
het liefst in deze volgorde maar er komt vast gewoon ondehoud tussen door en het butget is ook beberkt
oja mischien komt er ook ooit een radio in alhoewel die dan wel boven de motor uit moet komen![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 15:11 schreef daNpy het volgende:
Mijn DAFje moet binnenkort weer naar de APK. Hij zal het wel halen, ookal issie een beetje verbouwd
Hoop iig dat ze niet moeilijk doen over het geluid
En hij start wat moeilijk met het open filter en deze koude. Eerst nog even zelf alles checken dus
En shiftlights zijn voor .... nouja je weet het wel
*meldtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |