Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Pracissor het volgende:
Mutan01 voert de discussie tenminste nog op een normale manier, bij Fonkmeistah en NorthernStar druipt het anti-semitisme er van af.
Kappen met mij beschuldigen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Pracissor het volgende:
Mutan01 voert de discussie tenminste nog op een normale manier, bij Fonkmeistah en NorthernStar druipt het anti-semitisme er van af.
Of?quote:
Duh, als de derde een hoger IQ had had hij geen mod kunnen worden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:02 schreef Pracissor het volgende:
Als ik jouw postgeschiedenis zo bekijk mag ik wel degelijk de label 'anti-semiet' op jou plakken, daarnaast is het bij jou zo doorzichtig in je posts...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:12 schreef Fonkmeistah het volgende:
mja door ieder keer "anti-semitisme" te roepen bij kritiek op een racistische staat als Israel verander je eigenlijk de definitie van anti-semitisme en antisemiet waardoor het gaat staan voor "kritiek op racistische staten" en "iemand die tegen rascisten is"..
op zo'n manier maak je van "anti semiet" een geuzennaam
Vertel...quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:11 schreef MoChe het volgende:
dat je geen voorliefde hebt voor joden wil nog niet zeggen dat je een anti-semiet bent... ze horen er gewoon niet... laat ze ergens een eilandje bouwen zoals ergens gesuggereerd werd of geef ze een ander stuk land in Europa, liever nog de VS... kunnen ze daar alles verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |