Afsteken en afdrijven dan.quote:Op zondag 11 december 2005 18:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept van een eiland niet helemaal duidelijk voor je.
Waar moeten de iPod-topique SC'ers dan terecht?quote:Op zondag 11 december 2005 18:33 schreef Remzz het volgende:
De helft wil toch niets met Apple te maken hebben
GVH Slowchatquote:Op zondag 11 december 2005 18:35 schreef Furious het volgende:
[..]
Waar moeten de iPod-topique SC'ers dan terecht?![]()
quote:
En alle Apple computervragen sneeuwen onderquote:Op zondag 11 december 2005 18:38 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Krijgen we straks <neem random populair subforum SC> taferelen, ben je er 5 minuten niet loop je 2 volle SC's achter.![]()
Hell has frozen over.quote:Op zondag 11 december 2005 18:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
En alle Apple computervragen sneeuwen onder![]()
Jij wel. Wij niet.quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Remzz het volgende:
Daarom ben ik er voor gewoon de GVH slowchat hier mee naar toe te nemen
Als je het maar laat!quote:Op zondag 11 december 2005 19:00 schreef Remzz het volgende:
Daarom ben ik er voor gewoon de GVH slowchat hier mee naar toe te nemen
Apple is geen gadget.quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Tja of dit word Apple/GVH Slowchat take it or leave it![]()
Well, I'm going to start my own Apple topic. With blackjack, and hookers!quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
* AudreyHepburn meldt zich aan.quote:Op zondag 11 december 2005 19:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Well, I'm going to start my own Apple topic. With blackjack, and hookers!
Zolang die mensen een Mac hebben of er regelmatig op werken, zijn ze van harte welkom lijkt me. Maar mensen met alleen een iPod hebben hier toch niks te zoeken?quote:Op zondag 11 december 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |