Hitler wou dat ook alquote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Developersrus het volgende:
Vind het wel een goed idee, een soort wereldpolitie.
Nu is het geen wereldpolitie. Wat het wel is is dat de VS dingen wilt opdringen aan andere landen. Net zoals die biometrische paspoorten wat een hoop landen nog niet voor elkaar hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Developersrus het volgende:
Volledig off topic, maar ik kan het niet latenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef Developersrus het volgende:
Nope, enkel arabisch klinkende namen ...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:14 schreef Mwanatabu het volgende:
Zul je zien, staan er namen als "De Vries" en "Jansen" op...
Bij elk Hollands vliegtuig paniek.
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:47 schreef Vaan_Banaan het volgende:
[..]
Volledig off topic, maar ik kan het niet laten
America, we're gonna save the motherfucking day yeah.
Shit, i've got 5 terrorists going south east on Bakalakadakastreet.
Dat kan ja. of dat ook gebeurd weet ik nietquote:Op donderdag 8 december 2005 16:01 schreef Vampier het volgende:
kunnen de namen van +- 10.000.000 zeikende Nederlanders er ook op?
Ja en de reden waarom we geen last van hun wil hebben is omdat we die zo goed als volledig uitvoeren.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu is het geen wereldpolitie. Wat het wel is is dat de VS dingen wilt opdringen aan andere landen. Net zoals die biometrische paspoorten wat een hoop landen nog niet voor elkaar hebben.
De wil van de VS schijnt wet te zijn. En daar ben ik fel op tegen.
iddquote:Op vrijdag 9 december 2005 01:26 schreef Keromane het volgende:
Gelukkig wordt er niet gemarteld want dat mag niet. Rice heeft het zelf gezegd.
moet je me vooral zo blijven stalkenquote:
quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
moet je me vooral zo blijven stalken
quote:Op vrijdag 9 december 2005 02:24 schreef Doderok het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af hoeveel posts ik al ten onrechte aan Willie toegeschreven heb.
Of speelt hij zelf voor kloon![]()
Onderschat mijn paranoia niet!quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
denk je echt dat ik de hele tijd in- en uit ga loggen?
Dat opdringen ben ik ook op tegen, maar het gaat hier om vluchten naar de V.S.. Als jij daar naartoe wil moet je dat respecteren, al vind je het nog zo belachelijk.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu is het geen wereldpolitie. Wat het wel is is dat de VS dingen wilt opdringen aan andere landen. Net zoals die biometrische paspoorten wat een hoop landen nog niet voor elkaar hebben.
De wil van de VS schijnt wet te zijn. En daar ben ik fel op tegen.
vast twee browsers ofzo.quote:Op vrijdag 9 december 2005 03:11 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
denk je echt dat ik de hele tijd in- en uit ga loggen?
ja hoorquote:Op vrijdag 9 december 2005 04:47 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
vast twee browsers ofzo.
gemiddeld gezien; willie voor uvt en swoosh voor onz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |