Dat is ook weer het nare, bij events staat er dus niks overquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:41 schreef Fliepke het volgende:
Wie was het?
Gaan we die met zn allen aanvallen
Ja. nog welquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:22 schreef Paxlie het volgende:
gr8w8 en ik zijn een beetje de Don's van de Fok Familia
rothond was weer smerigquote:You wash Noudiaan.
ik pak hem wel even, ff kijken of het mogelijk isquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:23 schreef Fliepke het volgende:
Die etter heeft er zelfs voor gezorgd dat ik nu in het hospital zit, morgenvroeg pak ik hem terug
quote:Do not attack fliepke again, this was a warning
lijkt me duidelijk zoquote:175065 @"? systemofadownx 25 minutes 3 Attacked by someone.
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:39 schreef Paxlie het volgende:
ik blijf niet aan de gang he
zeker niet als ze zelf ook al aardig aan de lvl zijn
Gezelligquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:54 schreef washandje het volgende:
Ik doe ook mee, ben nog een lieve lvl 1
Ik vind het wel een beetje overweldigend aan het begin al die functies, maar ik weet mn weg inmiddels redelijk te vinden.
herhaling, herhaling, herhalingquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:56 schreef Lyssa het volgende:
meh.. ik heb al alles een x uit de snoepwinkel gejat, en ook al een x een tanktop uit de kleding winkel.. de eerdere crimes heb ik al een vinkje bij..
Wat is je nick?quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:27 schreef kastanova het volgende:
Damn, nu al een behoorlijke tijd bezig, maar verder dan lvl 1 en het verkopen van illegale cd's kom ik nog steeds niet...
Iemand tips?
En kan iemand me dan ook direct even uit de bak halen?
Welke crimes? Ik heb nu al een keer of 7 succesvol illegale cd's verkocht, maar ik kom geen reet verder...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:39 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Wat is je nick?
Bij mij kwam het ook spontaan eigenlijk, gewoon crimes blijven doen en toen kwam het bij mij opeens
Zeven pasquote:Op zaterdag 17 december 2005 19:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Welke crimes? Ik heb nu al een keer of 7 succesvol illegale cd's verkocht, maar ik kom geen reet verder...
Maar met een nerve van 10 kun je maar 3 keer illegaal cd's verkopen en daarna kun je weer een uur ofzo wachten...quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:45 schreef Fliepke het volgende:
ik ben level 2 geworden gisteren.
Selling illegal products 56
Theft 41
Auto theft 0
Drug deals 0
Computer crimes 0
Murder 0
Fraud crimes 0
Other 66
Total 163
Nope. Je mist niks.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar met een nerve van 10 kun je maar 3 keer illegaal cd's verkopen en daarna kun je weer een uur ofzo wachten...
Of mis ik iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |