Jij bent toch ook geen kauwgom.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:37 schreef Sport_Life het volgende:
Ga je er grappen over maken dan?
Mag ik jou eens mailen met een onderzoekje?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:38 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zit in de vierde op de hh
Jammer maar helaas, ik doe het aan de CHN te Leeuwarden (2e jaars)quote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef H.Finkers het volgende:
Beste Allemaal,
Ik ben voor mijn studie small business and retail management aan de Hogeschool Utrecht op zoek naar SBRM studenten aan Saxion HS Enschede en Haagse HS/TH Rijswijk voor een korte enquete.
Alvast bedankt voor de moeite!
neenquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:19 schreef H.Finkers het volgende:
[..]
Mag ik jou eens mailen met een onderzoekje?
(en staat je mail in je profiel?)
Doe je het duaal of niet?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef MrBadGuy het volgende:
succes topic![]()
maar ik vind het wel een leuke opleiding hoor![]()
Ik doe de voltijdsopleiding, maar het gehele 2e jaar (waar ik nu in zit) is wel duaal. Wat ik later wil worden weet ik nog niet echt, maar ik denk een eigen winkel of bedrijf (ik heb in aan het eind van het eerste jaar voor de richting Small Business gekozen namelijk). Ik vind de opleiding zelf goed te doenquote:Op zaterdag 17 december 2005 12:00 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Doe je het duaal of niet?
En wat voor plannen heb je er later mee, wat wil je worden?
En is het een moeilijke opleiding?
Niet heel vaak, alleen tijdens bedrijfspresentaties en eigen presentaties, dat is zo'n 1 keer in de 2 weken.quote:Op zondag 18 december 2005 14:57 schreef Otto215 het volgende:
@MrBadGuy
Heb je dan ook altijd een pak aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |