abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32917081
Beste Mensen,

Dit jaar gaan we in andalucie op vakantie. Maar tegelijk ook weer een (luxe)probleem. We houden van een paar verschillende dingen, te weten:

-mooie gebouwen, leuke steden
-rust en stilte, mooie natuur, vooral HOGE bergen, mooi uitzicht. (tirol in oostenrijk, klein rustig dorpje, klein hotel, geluid van een kabbelend beekje, geweldig!)
-lekker weer!!! lekker warm, 30+, geweldig!

maar ook:

-drukke grote steden, rotondes van 8 banen breed, hoge flatgebouwen die het zicht domineren
-drukte, mensen om je heen
-druk stand, veel te doen, veel animatie
-grote camping (+1000 standplaatsen) die meer van een dorp wegheeft, met animatieprogramma, grote zwembaden, etc.
-pretparken, waterparken, winkelcentra, etc.

en ver reizen met de auto, ook op vakantie zelf, geen probleem.

We willen dus met de auto naar zuid-spanje, 2200 KM, geen probleem. Vorig jaar naar benidorm geweest, dat was 2000 km, waar we geen problemen mee hadden. Alleen een tent opzetten, en daar 3 weken in de volle zon in te slapen en te leven, geen pretje; doe ons dit jaar maar een bungalow, of zo'n hotelhuisje-iets. Als het maar geen tent in de volle zon is, we moeten wel ff kunnen schuilen, en snachts goed kunnen slapen.

Bijvoorbeeld een hotel in de vorm van kleine huisjes in bubi'on hebben we op het oog, en tegelijkertijd een camping aan de kust met bungalows.

HELP!!! We kunnen qua accomodaties niet genoeg informatie vinden. Ik krijg g'e'en enorm grote vakantie/bungalowparken gevonden, en ook niet meer voorbeelden van kleine, leuke hotelletjes in of rond de kust, of in of rond de sierra nevada.
Kunnen jullie ons helpen? Waar kan ik meer informatie vinden? of waar kunnen we het beste (in de buurt) zitten? ervaringen met andalucie? marbella? malaga? granada?! wat wel/niet t doen? waar moet ik op letten??
maar vooral informatie gezocht over verschillende (betaalbare) accomodaties, zowel drukke als hele knusse kleine! Het gaat om mij en mijn vriendin, twee personen dus.
pi_32936526
En je wil een vakantiehuisje?

Anders kan je beter van Hostal naar Hostal gaan en als je budget niet al te groot is kan je waarschijnlijk al voor een euro of 30 per dag redelijk goed slapen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33046757
vakantierhuisje, hotel....maakt niet zoveel uit. Wel het liefst een vast adres, niet iedere dag iets anders, dat is niet ons 'ding'. Heb al wat meer zitten zoeken en ben er nog steeds niet uit.....maar wat is nou da place to be aan de costa del sol? Waar gaat het meeste jeugd heen, waar is het meeste te doen? en/of; wat is het mooiste plekje om te zitten? Waar ziet de omgeving er het mooist uit?!

vorig jaar, benidorm, is echt zo'n vakantiebestemming. we zaten er lekker rustig, en toch maar een kleine 5 minuten met de wagen ervandaan. Alleen de omgeving was neit altijd jé van het...en oostenrijk is qua bergen enzo weer supermooi, maarja, daar zat/zit het weer weer tegen. Plus, als je gaat voor discotheken en dergelijken, in de zomer heb je er niets te zoeken...
We hopen de combinatie van de pluspunten van bovengenoemde vakanties te combineren, en dat lijkt in zuid-spanje te kunnen....maar een vakantieadresje zoeken daar is nog moeilijker als ik dacht :-):-)
of zijn er andere plaatsen die jullie aanbevelen, waar we zouden kunnen kijken?
pi_33063607
Granada of Sevilla al zit je dan niet aan de zee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')