Kep thuis WLAN en zo'n laptop wifi kaartje dusquote:Op donderdag 8 december 2005 12:26 schreef joachim87 het volgende:
In bed chille? Dan heb je draadloos nodig, das ook vrij duur
En drie geile hoeren, een auto en een villa.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:46 schreef ed_reeb het volgende:
ja dat wil ik ook.. maar t moet wel een 17 inch powerbook zijn... nog ongeopend in de verpakking en met garantie..... en extra geluidsinstallatie....erbij.... o ja en ik wil ookk graag een gratis ipod erbij.. ja....met boombox... ja..enne... ik wil nog meer.... ik wil ook graag een gratis beamer erbij... en ehm... dinges nog wat....ehm..
Mjah, en de andere users proberen je duidelijk te maken dat je geen laptop vind waar je nog een beetje fatsoenlijk XP op kan laten draaien en filmpjes op kunt afspelen, voor dat budget.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef Slicky het volgende:
Jahaaaaaaaa, dat gratis moet ook uit de titel, zoek gewoon een simpel ding voor 100 euro als iemand dat heeft liggen
K hoef dus niet zon nieuwequote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ja mijn laptop.. kost je maar 600 euro
[TK] Acer Aspire 1362LC + 3 maanden garantie
Ja, snap ik wel, maar tis te probere, k wil er ook een ps2 voor ruilequote:Op donderdag 8 december 2005 15:04 schreef Roa het volgende:
[..]
Mjah, en de andere users proberen je duidelijk te maken dat je geen laptop vind waar je nog een beetje fatsoenlijk XP op kan laten draaien en filmpjes op kunt afspelen, voor dat budget.
Een laptop is duur en verliest een stuk minder snel zijn waarde dan een desktop PC. Mensen snappen dat je er graag weinig geld aan uitgeeft, maar misschien moet je wat specifieker zijn in je wensen en je budget iets bijstellen.
Succes ermee.
waarom niet? snoer van de adapter is 1,5 tot 2 meter, dus in het stopcontact duwen en klaar!quote:Op donderdag 8 december 2005 16:32 schreef Gunner het volgende:
Ja maar met een dode accu kan TS toch niet lekker in bed 'chillen' ??
100 euro voor een goedwerkende laptop waar XP op kan draaien (om een beet knap wireless te netwerken) lijkt me een beetje weinig
Zou je me de specs kunne mailen naar nickdude at gmail dottt comquote:Op donderdag 8 december 2005 16:29 schreef Driverrrr het volgende:
Ik heb een Compaq Armada V300 liggen.
XP werkt perfect erop, films geen probleem, internet en muziek ook geen probleem.
De accu is helaas stuk, maar ik heb wel de adapter, dus gewoon via het stopcontact werken dan maar
Klein hoekje is afgebroken, maar beeldscherm is nog prima.
Mag weg voor 100 euro
Hier ben ik naar op zoekquote:Op donderdag 8 december 2005 16:29 schreef Driverrrr het volgende:
Ik heb een Compaq Armada V300 liggen.
XP werkt perfect erop, films geen probleem, internet en muziek ook geen probleem.
De accu is helaas stuk, maar ik heb wel de adapter, dus gewoon via het stopcontact werken dan maar
Klein hoekje is afgebroken, maar beeldscherm is nog prima.
Mag weg voor 100 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |