Klopt, zo'n situatie is nooit fijn om mee te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef tong_poh het volgende:
Vannacht voor de allereerste keer last van gehad. Ik ben me kapot geschrokken.
Nu heb ik niet alle reacties grondig gelezen, maar kan iedereen dan wel de ogen open doen? Ik kon me namelijk helemaal niet bewegen tot mijn oogleden toe. Ik wist dat ik wakker was en ik wist ook wat er gebeurde, omdat ik er hier weleens over gelezen had, maar desondanks hoef ik het niet nog eens mee te maken.
Ja, ondanks dat ik gelezen had, dat men er altijd uitkomt, was ik bang dat ik erin bleef hangen.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:55 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Klopt, zo'n situatie is nooit fijn om mee te maken.
Mijn hartslag gaat altijd als een gek te keer na afloop en dat kan ik je zeggen dat is niet fijn.![]()
Dat heb je altijd op zo'n moment, kun je niks aan doen.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:10 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat ik gelezen had, dat men er altijd uitkomt, was ik bang dat ik erin bleef hangen.
Kun je ook niet veel aan doen hé.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:42 schreef Drifter__ het volgende:
Kick
laatst weer.....word er echt moe van![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
2 gehad, 1e keer snapte ik er niks van, ik paniek, kreeg het voormekaar te huilen en zo de aandacht van ma te pakken te krijgen.
2e keer afgewacht en na een half minuut tot minuut kon ik weer bewegen, maar allemachies, vreemde ervaring.![]()
Kennis van mij had het ook, bleek achteraf zo hard in de been van haar vriend gekepen te hebben uit angst dat z'n been een super blauwe plek had.![]()
De ervaring is niet eng omdat hij bovennatuurlijk is, maar omdat er een ongekend gevoel van terror bij komt kijken. En sinds wanneer bestaat er een verband tussen bepaalde medicatie en deze aandoening?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 04:19 schreef Ole het volgende:
been there...
nou ja,, geen leuke ervaring, maar als je weet wat het is,,, ff doorbijtem
niks bovennatuurlijk, heeft te maken met energie (verklaarbaar!)
en bij mij ook nog iets met medicijnen wel/niet innemen op tijd![]()
Het liggen met de kop naar beneden beeld volgens mij ook de onmacht uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:41 schreef Byte_Me het volgende:
trouwens, ik had laatst naar aanleiding van een gesprek hierover met een vriendin van me, haar dit schilderij gegeven:
[afbeelding]
The nightmare, van Henry Fuseli, welke ook slaapverlamming uitbeeld.
Ik denk zelf eerder dat het paard het gevoel van bekeken te worden uitbeeldtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef Byte_Me het volgende:
zou goed kunnen. de imp op de borst het niet kunnen ademen en het paard een nachtmerrie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |