Hihi, dat zou nog eens leuk zijn.quote:Op donderdag 8 december 2005 03:55 schreef Megumi het volgende:
Dat word gewoon dokken.Hopelijk de giro rond de 28e in huis gelijk een leuk kadotje.
Dit soort vormfouten kom je niet meer mee weg.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:08 schreef bofneger het volgende:
[..]
Hihi, dat zou nog eens leuk zijn.
Maar okee, het delict wordt wel erkend, maar whatever happened to vormfouten. Ik ben GVd nog niet eens geboren![]()
Okee, jammer dan inderdaad. We zullen zien. Eerst maar een tuk.quote:Op donderdag 8 december 2005 04:10 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dit soort vormfouten kom je niet meer mee weg.![]()
Hij heeft zoals ik ineens lees ook het tijdstip een uur verplaatst: ipv 01:48 staat er 02:48 - toen was ik allang thuisquote:Op donderdag 8 december 2005 04:21 schreef Skv het volgende:
Als ie nou je naam, adres en geboorteplaats verkeerd had overgenomen
Als je bezwaar maakt omdat de gegevens niet kloppen, erken je dus dat jij de persoon bent waar het om gaat, en daar gaat het om. Justitie stuurt je dan netjes een gecorrigeerde beschikking.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:24 schreef rabartels het volgende:
gewoon proberen om bezwaar indienen, het proces verbaal moet gewoon in orde zijn en de juiste details bevatten. (valt te proberen). Als het wordt afgewezen moet je alsnog betalen. Maar een geboorte datum is wel essentieel om de identiteit te bepalen.
Een agent zou moeten weten hoe hij een PV moet invullen, (dat doet hij dagelijks).
Maar het is onverantwoord om 30 km/h te hard te rijden in de bebouwde kom. Dit is een geregisteerde overtreding.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |