abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32910364
Zojuist werd ik aangehouden voor te hard rijden in de bebouwde kom, zeg 30km/u te hard. Aardige agenten verder. Proces-verbaal opgemaakt - de reguliere gang van zaken, zeg maar. Rijbewijs laten zien dus ook. Enfin, met het gele papiertje thuisgekomen en daar een en ander nog even doornemen.

Naam: bla bla bla
Voornamen: bla bla bla
Geboorteplaats: bla bla bla
Geboortedatum: 28-12-05

Ik zou zeggen 'case closed', maar ik ben geen jurist. Heeft iemand nog wat toe te voegen of kan ik dit naast me neerleggen?
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
  donderdag 8 december 2005 @ 03:55:51 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32910372
Dat word gewoon dokken. Hopelijk de giro rond de 28e in huis gelijk een leuk kadotje.

[ Bericht 16% gewijzigd door Megumi op 08-12-2005 04:04:32 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 8 december 2005 @ 04:04:21 #3
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_32910388
Gewoon dokken ja.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_32910399
quote:
Op donderdag 8 december 2005 03:55 schreef Megumi het volgende:
Dat word gewoon dokken. Hopelijk de giro rond de 28e in huis gelijk een leuk kadotje.
Hihi, dat zou nog eens leuk zijn.

Maar okee, het delict wordt wel erkend, maar whatever happened to vormfouten. Ik ben GVd nog niet eens geboren
Ull de llebre.
pi_32910402
Jammer dan, je naam enzo kloppen wel.
Lappen als een aap.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 8 december 2005 @ 04:10:53 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32910405
quote:
Op donderdag 8 december 2005 04:08 schreef bofneger het volgende:

[..]

Hihi, dat zou nog eens leuk zijn.

Maar okee, het delict wordt wel erkend, maar whatever happened to vormfouten. Ik ben GVd nog niet eens geboren
Dit soort vormfouten kom je niet meer mee weg.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_32910414
quote:
Op donderdag 8 december 2005 04:10 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit soort vormfouten kom je niet meer mee weg.
Okee, jammer dan inderdaad. We zullen zien. Eerst maar een tuk.

Cheers
Ull de llebre.
  donderdag 8 december 2005 @ 04:16:58 #8
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32910426
Weltrusten. Wel zonde.
pi_32910443
Als ie nou je naam, adres en geboorteplaats verkeerd had overgenomen
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 8 december 2005 @ 04:29:32 #10
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_32910461
quote:
Op donderdag 8 december 2005 04:21 schreef Skv het volgende:
Als ie nou je naam, adres en geboorteplaats verkeerd had overgenomen
Hij heeft zoals ik ineens lees ook het tijdstip een uur verplaatst: ipv 01:48 staat er 02:48 - toen was ik allang thuis

Maar het zal allemaal wel een verschrijving zijn....

Ull de llebre.
pi_32910732
Heb je het gedaan? Ja? Gewoon dokken dan!
Als je stoer genoeg bent om de wet aan je laars te lappen moet je ook stoer genoeg zijn om de gevolgen te accepteren....

Overigens is hier tegenwoordig een wet voor die dat regelt (kan me zo de naam niet meer herinneren). Dit valt onder "een duidelijke vergissing" en dus niet onder vorm fouten...
pi_32911044
Ik vind dat ze je moeten aanklagen voor joy-riding... beetje als foetus gaan rondcrossen. Hoe durf je!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_32911113
gewoon proberen om bezwaar indienen, het proces verbaal moet gewoon in orde zijn en de juiste details bevatten. (valt te proberen). Als het wordt afgewezen moet je alsnog betalen. Maar een geboorte datum is wel essentieel om de identiteit te bepalen.

Een agent zou moeten weten hoe hij een PV moet invullen, (dat doet hij dagelijks).

Maar het is onverantwoord om 30 km/h te hard te rijden in de bebouwde kom. Dit is een geregisteerde overtreding.
pi_32911266
Misschien zie je er gewoon oud uit en dacht ie dat je van 1905 bent.
pi_32911337
Probeer ff op www.flitsservice.nl / forum
pi_32911415
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:24 schreef rabartels het volgende:
gewoon proberen om bezwaar indienen, het proces verbaal moet gewoon in orde zijn en de juiste details bevatten. (valt te proberen). Als het wordt afgewezen moet je alsnog betalen. Maar een geboorte datum is wel essentieel om de identiteit te bepalen.

Een agent zou moeten weten hoe hij een PV moet invullen, (dat doet hij dagelijks).

Maar het is onverantwoord om 30 km/h te hard te rijden in de bebouwde kom. Dit is een geregisteerde overtreding.
Als je bezwaar maakt omdat de gegevens niet kloppen, erken je dus dat jij de persoon bent waar het om gaat, en daar gaat het om. Justitie stuurt je dan netjes een gecorrigeerde beschikking.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')