abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32909324
Wie had dat gedacht... goed bij elkaar geslowchat allemaal

game on
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_32909345
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef PieddeNaat het volgende:
Ach,,,ja, weet je, in principe is het woord lul relatief positief.. (die theorietjes van haar zijn ook zo schattig)

Het is wel bijna te bewonderen met hoeveel overtuiging ze haar onzin uitkraamt idd.
Asociaal hoeft niet negatief te zijn, dat hebben we er met zijn allen van gemaakt. Mijn God..

Het feit dat dat studeert maakt me dan weer iets minder vrolijk, maar goed..
pi_32909349
BEW
pi_32909355
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Sjet het volgende:
BEW
BENS
pi_32909365
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32909373
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:02 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

BENS
IBEAU
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32909378
quote:
Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Lieske heeft goeie tieten...KLAAR
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Onderschriftloos
pi_32909383
Over 2 weken hebben we de 1000 gehaald he!!!
Onderschriftloos
pi_32909385
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef Morwen het volgende:

[..]

IBEAU
Ik Ben Er Al Uit?
pi_32909389
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:

[..]

Het is wel bijna te bewonderen met hoeveel overtuiging ze haar onzin uitkraamt idd.
Asociaal hoeft niet negatief te zijn, dat hebben we er met zijn allen van gemaakt. Mijn God..

Het feit dat dat studeert maakt me dan weer iets minder vrolijk, maar goed..
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
pi_32909397
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
Dat was ook een dolle nacht.
pi_32909407
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:
Nee, vertel!
pi_32909417
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:

[..]

Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Waarom kijk je dan? je weet dat dit voorbij komt of douche jij nooit? Het hoort erbij en dat wisten ze vantevoren. Je komt niet zomaar in het BB-huis, daar gaan heel veel screenings en uitleg aan vooraf. Het is dus puur een keuze, hun eigen keuze
Only Human
pi_32909430
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ik Ben Er Al Uit?
Ik Ben Er Al Uren
Only Human
pi_32909437
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:08 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik Ben Er Al Uren
Hahaha ik zat in de buurt. Maar dat klopt ook voor mij
pi_32909445
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32909455
Ik vind de gesprekken tussen Dido en Roel 100 keer erger dan de gesprekken waar Liekse in deel neemt. Oke, ze is erg langdradig, maar liever langdradig dan de hele tijd ik ik ik en klef klef klef. Vind Ingrid en leukst om naar de luisteren. Joost is af en toe een beetje te veel wannabee psycholoog. Nathalie, vind ik wel aanhoorbaar, alleen vind ik dat ja ja nee nee piepstemmetje niet altijd zo heel geweldig
Onderschriftloos
pi_32909464
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:06 schreef Lamon het volgende:

[..]

Nee, vertel!
Lol, bad luck for me.

Roel zat - stotterend - over het universum, electriciteit en biologisch-psychologisch onderzoek te praten (alla: we zijn gewoon een fokking kleine zandkorrel in het universum. Terzijde: Dido helemaal in paniek: bah, dat wil ik niet horen, dan ik niets betekenen (vrij uit geheugen).

Maar haar reactie op Roel: dat ze hem wel een zonderling vond omdat ie zo diep op dingen in wou gaan met zijn studie....uhm.... zonderling, hebben ze in Heemstede maar 1 afgestudeerde?
pi_32909472
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:08 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ik Ben Er Al Uren

Ik eigenlijk ook.... maar moest ff de mijn honden verblijden met een wandeling
pi_32909475
pi_32909484
hoi allemaal

Ze laat haar voeten luchten
pi_32909487
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:

[..]

Je hebt een nobel standpunt, alleen werkt het hier niet.
Jammer maar helaas, en als de ouders zich eraan storen dan moeten ze hier niet wezen.
Ik kan me best het standpunt van Lieske haar ouders inbeelden en als ik vader was geweest van zo'n dochter weet ik niet wat ik gedaan had om te voorkomen dat mijn dochter zo op internet kwam.

Maar helaas ik niet Lieske haar vader en ben eigenlijk totaal geen vader.
I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
pi_32909519
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
hoi allemaal

Ze laat haar voeten luchten
Hoi
NatteLie heeft wat met voeten he....
pi_32909545
quote:
Op donderdag 8 december 2005 02:14 schreef Sjet het volgende:

[..]

Hoi
NatteLie heeft wat met voeten he....
haha Sjet ving het toevallig op dacht echt iets voor Calimero alleen het eierdopje ontbreekt nog
pi_32909555
Ik ga jullie allemaal een welterusten wensen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')