quote:Op donderdag 8 december 2005 01:55 schreef PieddeNaat het volgende:
Ach,,,ja, weet je, in principe is het woord lul relatief positief.. (die theorietjes van haar zijn ook zo schattig)
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieske heeft goeie tieten...KLAAR![]()
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?quote:Op donderdag 8 december 2005 02:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is wel bijna te bewonderen met hoeveel overtuiging ze haar onzin uitkraamt idd.
Asociaal hoeft niet negatief te zijn, dat hebben we er met zijn allen van gemaakt. Mijn God..
Het feit dat dat studeert maakt me dan weer iets minder vrolijk, maar goed..
Dat was ook een dolle nacht.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
Nee, vertel!quote:Op donderdag 8 december 2005 02:04 schreef PieddeNaat het volgende:
Heb je vanacht Dido-Roel gezien waarin ie over zijn (wetenschappelijke) fascinaties sprak?
Waarom kijk je dan? je weet dat dit voorbij komt of douche jij nooit? Het hoort erbij en dat wisten ze vantevoren. Je komt niet zomaar in het BB-huis, daar gaan heel veel screenings en uitleg aan vooraf. Het is dus puur een keuze, hun eigen keuzequote:Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Hahaha ik zat in de buurt. Maar dat klopt ook voor mijquote:
Lol, bad luck for me.quote:
Je hebt een nobel standpunt, alleen werkt het hier niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 02:03 schreef melke het volgende:
[..]
Oke nog 'n keer over de tieten dan. Weet je waarom ik tegen tietenfoto's ben? Ik heb ergens eens 'n stuk gelezen dat de ouders van o.a Lieske nogal pissed waren dat er zoveel naaktfoto's van hun dochter op het internet stonden. Ja, je weet dat dat kan gebeuren als je mee doet aan zo'n programma, maar toch kan ik hun standpunt wel begrijpen. Niemand vind het leuk om je kind zo op het internet terug te zien. Ik vraag me ook af of de fotomakers het leuk zouden vinden als ze de foto's van hun kind op het internet tegen zouden komen. Daarom stel ik het dus niet op prijs. Uit een of andere vaag respect iets. Een rommelende Roel en Dido hoef ik ook niet te zien.
Hoiquote:Op donderdag 8 december 2005 02:12 schreef White_Pearl het volgende:
hoi allemaal![]()
Ze laat haar voeten luchten![]()
haha Sjetquote:Op donderdag 8 december 2005 02:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Hoi![]()
NatteLie heeft wat met voeten he....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |