Niet alle speeltjes zijn bedoeld om naar binnen te schuiven hoor, deze bv is zoals vele(bv pocket rocket) bedoeld voor clitorale stimulatie....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Gripper het volgende:
Welke kant moet er als eerste naar binnen?
Maar mocht je een onstelpbare behoefte voelen om die steel naar binnen te schuiven, dan kan dat toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet alle speeltjes zijn bedoeld om naar binnen te schuiven hoor, deze bv is zoals vele(bv pocket rocket) bedoeld voor clitorale stimulatie....
Em in de poepert stoppen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:48 schreef cerror het volgende:
Wat moet een man met vibo's?
Die heb ik dus in de badkamer staan. En ja hij drijft ook nog.quote:
Daar heb ik er ook 5 van liggen... maar die kunnen niet zo goed tegen water...quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:24 schreef Nordic_Blue het volgende:
Dan ga ik voor de funfactory vibratoren
ik dacht dat die dingen ook waterdicht waren?quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:35 schreef badlittlegirl het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook 5 van liggen... maar die kunnen niet zo goed tegen water...
ligt er maar net aan in welke stemming ik ben..quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:03 schreef boyv het volgende:
wat moet je nou met vijf (of meer) vibrators? Letterlijk voor elk gat eentje zeker.
afwisseling van spijs doet eten ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:03 schreef boyv het volgende:
wat moet je nou met vijf (of meer) vibrators? Letterlijk voor elk gat eentje zeker.
hmm raar... bad is leuker dan douche!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:44 schreef badlittlegirl het volgende:
Dat dacht ik dus ook.... douchen kan wel... in bad is toch iets te nat...![]()
In die stemming heb je nog iemand anders nodig om die dingen voor je vast te houden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:49 schreef badlittlegirl het volgende:
ligt er maar net aan in welke stemming ik ben..![]()
Als ik erop gaat zitten heb ik nog 2 handen over vor de restquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Averon het volgende:
[..]
In die stemming heb je nog iemand anders nodig om die dingen voor je vast te houden.
Das 3, of als je handig ben 4 eendjes. Dan is er nog één eendje overquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:07 schreef badlittlegirl het volgende:
Als ik erop gaat zitten heb ik nog 2 handen over vor de rest![]()
We hadden het niet over eendjes maar over fun factory.... daar heb ik er 5 van. Maar meestal kom ik niet verder dan drie... heb ik er nog 2 voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef Averon het volgende:
[..]
Das 3, of als je handig ben 4 eendjes. Dan is er nog één eendje over![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |