Misschien burgerlijkheid.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
dat zeg ik:
[..]
Snap niet goed waarom je d'r eentje wil, waarom mag een vibrator er niet meer uitzien als een vibrator
quote:Op donderdag 8 december 2005 01:26 schreef 0 het volgende:
"Mama! eendje heeft het koud, hij trilt helemaal!"
De staart van het eendje als ook de vin van de vis zien er beiden uit als of ze het plekje van doctor Grafenberg wel kunnen bereikenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:47 schreef heiden6 het volgende:
Iedereen die zich ook maar enigszins interesseert voor seks vraagt bij het zien van dat ding meteen of 'ie net zo goed werkt als een echte vibrator.
Nee, heb dat eendje niet, zou hem best willen hebben, voor de lol dan, zie me nu niet serieus met een eendje tussen mijn benen zitten bezig voor een orgasme, dat gaat niet lukken denk ik, kan dat niet zonder heel veel lachen denk ik...quote:Op donderdag 8 december 2005 01:58 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat eendje is er ook in bondage versie..
Wie had hem hier ook alweer? erodome?
Heb je wel eens naar de breedte van dat eendje gekeken?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:29 schreef Gripper het volgende:
[..]
De staart van het eendje als ook de vin van de vis zien er beiden uit als of ze het plekje van doctor Grafenberg wel kunnen bereiken
Hmm, tja.. 7 cm. Maar dat is alleen op het breedste punt, dus vooraan bij de eendefiletjes. Stel dat het stukje staart wat naar binnen moet op z'n breedste punt een doorsnede van 4 cm heeft ofzo. Das toch niet zo heel veel? een redelijk bemeten piemel is dikker..quote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar de breedte van dat eendje gekeken?
Puik plan!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:45 schreef ThE_ED het volgende:
Hoe groot is die vis? Anders kun je misschien nog "finding nemo" spelen met je partner.
Waar moet de batterij precies in?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:37 schreef Pony-Lover het volgende:
Kwam deze wel heel leuke vibrator tegen. Ideaal, want je ziet dus niet dat het een vibo is!
[afbeelding]
Je moet gewoon op zijn rug duwen om hem aan en uit te zetten.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:07 schreef pagathan het volgende:
het is een klote-eend!
er zit geen aan en uitknop op, end hij trilt dus alleen als je hem openschroeft en batterijen in z'n reet schuift!
Dan moet je hem weer dichtschroeven, terwijl ie trilt, en dat gaat nog al lekker met die kleine pokkeschroefjes.
Want doe je dat niet, dan is ie niet waterdicht, en tril je lekker mee in bad.
Ik zal je zeggen, als je dat allemaal achter de rug hebt, dan is de geiligheid er wel vanaf!
verder, natuurlijk een leuk idee
de dikke kantquote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Gripper het volgende:
Welke kant moet er als eerste naar binnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |