deel ze ff uitquote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef AirwiN het volgende:
Goeiemorgen!
Ik heb m'n zelfgesmeerde (niet afbak) boterhammen gewoon bij me!![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:11 schreef _Cara_ het volgende:
Iemand al eens pannekoeken gemaakt van Oliebollenmix? Mijn ma vertelde dat je dan van die lekkere dikke sponzige pannekoeken kreeg... Dusssss... dat ga ik straks eens proberen..![]()
En dan de hele middag met een knorrend buikje zitten... Nee hoor...quote:
Jep!!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Jep!!maar ik moet het toch ff proberen..
![]()
Fobofobie heet dat toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Chandler het volgende:
Ik haat angsten, daar krijg ik de kriebels van
* AirwiN bekijkt profiel van _Cara_quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom ben je dan steeds aan het lijnen, nu eet je het er weer aan
Ben jij mal. . Ik wil er eentje proberen.. zoveel zal dat niet zijn..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Ynske het volgende:
[..]waarom ben je dan steeds aan het lijnen, nu eet je het er weer aan
Wat bedoel je te zeggen..? Te weinig INFO.?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN bekijkt profiel van _Cara_
Geslacht: Vrouw
![]()
die zijn ook niet te etenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
Één pannekoeken tip heb ik nog wel, ondanks het vroege tijdstip: koop géén kant en klaar magnetron pannekoeken.!
![]()
en wat doe je erop?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ben jij mal. . Ik wil er eentje proberen.. zoveel zal dat niet zijn..![]()
Denk maar niet dat ik een hele stapel eet..![]()
Ook dat... ik probeerde nu meer een causaal verband aan te tonen tussen het gedrag en het geslacht...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat bedoel je te zeggen..? Te weinig INFO.?![]()
die heb ik ook al eens geprobeerd, niet te pruimen. Ze btreken zo snel en zijn helemaal niet dik en sponsig..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:15 schreef Frezer het volgende:
Één pannekoeken tip heb ik nog wel, ondanks het vroege tijdstip: koop géén kant en klaar magnetron pannekoeken.!
![]()
Ze zijn dan ook na 1 hap richting afvalbak gegaan,quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
die zijn ook niet te eten
neeh lekker zelfgebakte
dikkere en flensjes
Euhm.. nog niet over nagedacht.....stroop!! hmmm lekker!!quote:
gelukt ?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook dat... ik probeerde nu meer een causaal verband aan te tonen tussen het gedrag en het geslacht...![]()
Klein beetje stroop, wat slagroom en poedersuikerquote:Op donderdag 8 december 2005 09:21 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. nog niet over nagedacht.....stroop!! hmmm lekker!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |