Mooi!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:12 schreef GF het volgende:
Neuh.
*Proest...nee ik lach niet.. echt niet..quote:Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef nixxx het volgende:
doh! heb ik gister met mijn domme kop afbakbroodjes gekocht om mee te nemen naar werk...
Ik kom er net achter dat ik mijn vanmorgen klaargemaakte boterhammen op het aanrecht heb laten liggen. Denk dat de katten er wel blij mee zullen zijn, maar nu moet ik dus tot de lunch wachten met ontbijten.quote:Op donderdag 8 december 2005 06:36 schreef nixxx het volgende:
doh! heb ik gister met mijn domme kop afbakbroodjes gekocht om mee te nemen naar werk...
ik heb nog pannekoeken liggen en heb hongerquote:Op donderdag 8 december 2005 08:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat ik mijn vanmorgen klaargemaakte boterhammen op het aanrecht heb laten liggen. Denk dat de katten er wel blij mee zullen zijn, maar nu moet ik dus tot de lunch wachten met ontbijten.![]()
Dat dus.quote:
Op dit tijdstip??quote:Op donderdag 8 december 2005 08:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb nog pannekoeken liggen en heb honger
maarjah die liggen ook thuis
neej zijn nog over van gisterquote:Op donderdag 8 december 2005 09:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Op dit tijdstip??![]()
Dat is mij veel te zwaar zo vroeg in de ochtend.
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:07 schreef _Cara_ het volgende:
Jeah!! pannekoeken.. die krijg ik vandaag ook..mjam mjam..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |