Nou ja, bij gebrek aan een echte titel heb ik maar wat van Pheno geleend - R&P Slowchat: bang voor van alles! Het klinkt wel R&P'ig.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:16 schreef marcb1974 het volgende:
Welke angsten?
Een van de drie modjes op R&P (en WFL). Een hockeyster waar Godt tot dusver slechts zijn oog op heeft laten vallen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:25 schreef dawg het volgende:
Who the fuck is Alicey? Uhh, Ellen Hoog?
Ga met _Arual_ praten en regel een retourtje naar de Canarische Eilanden met subsidie.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ah ok, dan is het goed. Nou ben ik wel bang voor kanaries, is daar wat tegen te doen?
Ahh. Hoi Ellicy.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van de drie modjes op R&P (en WFL). Een hockeyster waar Godt tot dusver slechts zijn oog op heeft laten vallen.
"Oh dokter..." enzo...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ga met _Arual_ praten en regel een retourtje naar de Canarische Eilanden met subsidie.
Volgende patiënt.
Klein beetje dan. Vrouw-dingen zijn vaag en daarom enigszins engquote:
Ik vind mezelf altijd vrij duidelijk. Mannen zijn vaag...quote:Op woensdag 7 december 2005 23:35 schreef GF het volgende:
[..]
Klein beetje dan. Vrouw-dingen zijn vaag en daarom enigszins eng![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 december 2005 23:40 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd vrij duidelijk. Mannen zijn vaag...
Maar ik zal heel lief voor je zijn hoor![]()
![]()
John and John zijn weer briljant vandaag!
http://www.johnandjohn.nl/
En nu moet ik slapen!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |