abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32905505
Binnenkort loopt mijn gsm abo af, nu zit ik een beetje rond te kijken naar een nieuwe gsm.
Nu wil het zo dat mijn oog gevallen is op T-mobile zakelijk, hier moet je minimaal 2 abo's afnemen.

Nu dacht ik al volgt:
ik neem 2 zakelijke abo's af en mag 2 gsm's afnemen (qtek 8310 en de samsung D600 ). Deze zullen waarschijnlijk niet gesimlocked zijn..,totaal kost mij dit ongeveer 500 euro en krijg de sim binnen maar leg ze gewoon in de kast en blijf mijn oude goedkope orange abo .

Zouden ze op een gegeven moment niet vragen waarom ik nooit gebeld wordt of bel via de T-mobile abo?

ps: ik heb een eigen bedrijf,..dus ik voldoe aan de eisen van T-mobile zakelijk.
  woensdag 7 december 2005 @ 23:22:11 #2
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_32905920
Wat een gedoe. Koop gewoon 1 van die 2 telefoons
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_32906097
Je moet een minumum bedrag per maand bellen met een T-Mobile zakelijk. Dat is om het soort praktijken die jij wilt doen te voorkomen.
pi_32906123
klopt de t-mobile zakelijk abo kost per maand 15 euro dacht ik (incl btw), dus per maand moet ik 30 euro betalen.
pi_32912619
ik doe het al 2,5 jaar zo.

de eerste keer 2 x 1 jaar contract. 2 toestellen voor niks, 2de jaar weer 2 toestellen voor niks.
en dit jaar heb ik 1 x een 8800 genomen voor 0 euro.

nog nooit wat gehoord over niet bellen ermee.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:23:24 #6
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_32913963
Overigens... je zult ze nog wel even moeten unlocken hoor. ga er maar anuit dat er een simlock opzit..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_32914283
Sterker nog, ik heb vier contracten waarvan ik er ieder jaar twee verleng met een nieuwe telefoon en twee met cash back. Die cash back is meer dan een 2 maal een jaar abonnement. Ik bel met de andere twee contracten wel gewoon. Al zo vaak op het punt gestaan er nog een abootje of wat bij te nemen. Kost toch niets.
pi_32924723
gewoon 2x 1 jaar abonnement
pi_33029729
Als jij niet belt, oftewel inactieve aansluitingen hebt, dan zal men je niet kunnen afsluiten. Je bent immers een overeenkomst aangegaan met T-mobile, in de algemene voorwaarden staat niet dat men je kan afsluiten bij inactiviteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')