quote:Op woensdag 7 december 2005 22:45 schreef Clint_Eastwood het volgende:
ookal is er geen 2e prijsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar Ingrid is gewoon de eerlijkste normaalste bewoner , de rest is wat mee , of leugenaars of roddeltantes of ... en ga zo maar doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.IngridJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag wel wat meer zeggen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 22:46 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
och datquote:Op woensdag 7 december 2005 23:21 schreef Showtime het volgende:
De manier hoe ze Menno behandelde getuigd zeker van een prinsesje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rijp voor de psychiater is ze.
Ja, als je het afstreep-principe toepast dan scoort Ingrid momenteel heel hoog, misschien wel het hoogst inderdaad.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:25 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
och datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja je moet toch keuzes maken tussen de bewoners
dat is juist liefquote:Op woensdag 7 december 2005 23:30 schreef borduurtje het volgende:
Nouuuuuuuu ze roddelde er vanmorgen anders ook bijhoorlijk op los hoor met Lies.
Maar ik mag haar ook wel, ze is alleen wat onzeker jammer genoeg
Vind jij Joost écht dan????????quote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Frances het volgende:
Joost of Ingrid komen mi in aanmerking voor de hoofdprijs. Zijn de enigen die nog een beetje "echt" zijn
die jaquote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Ing of Joost...
Hmmmmm die kont anders... maar Lieske is inderdaad lekkerder.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:19 schreef mighty_myte het volgende:
en geen lekker lichaam.
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:43 schreef Bocaj het volgende:
Ing of Joost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop