Zolang Dido in het huis zit niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd of de band tussen Roel en Lieske nu gaat veranderen
Ja, en het was ook lachen dat Dido zei dat Roel dan misschien niet het inzicht had om te zien dat bepaalde reacties van Lieske voortkomen omdat ze het jammer vind dat Roel nu minder met haar omgaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:31 schreef Foreverblue het volgende:
Roel denkt: "Waarom moet het allemaal over mij gaan... geef me een peuk en ik ga bij het vuur zitten".
[afbeelding]
Ik zat er al met weerzin op te wachten, maar gelukkig deed ie het niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
In het kort, het is fout gegaan toen Dido iets met Roel kreeg. Lieske maakte opmerkingen tegen Roel, waar Roel te diep op inging. Maar dat ze een keer moeten ophouden met die onzin.quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
bedankt, ik heb het helaas een stuk niet kunnen volgen, maar nu doen de streams het weel weer.
Gewoon observeren en moeheidquote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".quote:Op woensdag 7 december 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Toch vraag ik me af wat er nu door Roels hoofd gaat. Hij lijkt zo afwezig
En? Emmers vol?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:34 schreef melke het volgende:
Joost als je gaat huilen ga ik spugen!
Daarna sex, en daarna weer een peukquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef Dynabite het volgende:
[..]
"Slap gelul" allemaal denkt hij en "ik wil een peuk".
Moet je de bus halenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:36 schreef farceman het volgende:
Lies hou het kort...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |