Dan ben ik nog luierquote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef Bartoli het volgende:
Tsja wat Roel zegt klopt ook wel. Ze poetsen gvd ook elke dag of dat het een zwijnenstal van jewelste is. Als ze dat lui noemen fijn maar dan ben IK het ook
Ja ik ben ook niet zo'n poetser maar ze leven daar wel met een groep he, wordt het vuiler denk ik. En dat hij zegt dat dit het schoonste huis is waar hij ooit geleeft heeft zegt misschien nog wel meer over zijn woonruimte.............quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef Bartoli het volgende:
Tsja wat Roel zegt klopt ook wel. Ze poetsen gvd ook elke dag of dat het een zwijnenstal van jewelste is. Als ze dat lui noemen fijn maar dan ben IK het ook
Ja dat durven nu niet te herhalenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef robster16 het volgende:
en wie zei nou dat Lieske Roel niet direct aanspreekt op dingen die haar storen?
Hahaha ach... je moet iets doen om de SC bezoekers scherp te houden hequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef Pijlemans het volgende:
Zou Lieske soms verliefd zijn op Roel?
Dank je wel, ik begon al wat in te zakken, maar dank zij jou ben ik er weer helemaal.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha ach... je moet iets doen om de SC bezoekers scherp te houden he
Kan een mod het wijzigen![]()
Zit es stil en doe es dan!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:19 schreef Pijlemans het volgende:
Kijk elkaar eens aan en beslis dan. Lieske: ik ga wel. Wat een T*fuswijf.
Ja en Joost dan vorige week met zijn nominatie beslissing. Dat was ook impulsief. Niet zo overdrijven zeg...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:19 schreef Pijlemans het volgende:
Kijk elkaar eens aan en beslis dan. Lieske: ik ga wel. Wat een T*fuswijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |