Nee hoor, schat, je mag lekker doorschimpen tot er geen mensen meer zijn die onbeschimpt zijn! Leef je maar lekker uit!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:21 schreef demins het volgende:
HET SPEL BRENGT MENSEN TOT ELKAAR!
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:30 schreef demins het volgende:
Waar blijven de dames? Cuall, Snaptnix, M&A?
Enkel lovebear moet uw soort vertegenwoordigen!
Truste Berekutje van me! Een schoonheidsslaapje zal je geen kwaad doen!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
maar ga mn bedje in morgen weer een lange dag
Truste allemaal![]()
![]()
Vergeet niet je tanden te poetsen.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:37 schreef lovebear het volgende:
![]()
maar ga mn bedje in morgen weer een lange dag
Zeg demnis je hebt die 10 punten voor mijn topschimp verwijderd!!!quote:Op donderdag 8 december 2005 00:10 schreef demins het volgende:
DE STAND
Wanneer heb je die gekregen, moppie, dat is me even ontgaan!quote:Op donderdag 8 december 2005 01:03 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Zeg demnis je hebt die 10 punten voor mijn topschimp verwijderd!!!
Geef nou maar gewoon toe dat je vroeger niet op scouting mocht en derhalve ons nu met je frustraties opzadeld. Trek lekker je bruine hempie aan welpje en laat ons hier met rust.
Dinertip:quote:Op donderdag 8 december 2005 01:06 schreef demins het volgende:
[..]
Wanneer heb je die gekregen, moppie, dat is me even ontgaan!
IK GA BESCHIMPSCHEUTENPUNTENUITDELEN.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:11 schreef Ice_rulez het volgende:
PH52, deze vieze irritantekutkasthomo komt me al maanden de strot uit, ze bek stinkt naar de diepe grochten van de kut van de eerste de beste poldersnol. Met zijn uber-nichterige loopje over het forum zou je met alle liefde een lawinepijl in zijn uitgewoonde aars willen steken om zo de mensheid te bevrijden van de meest geestdodende handtas-josti die er op dees aard rondloopt. Dat hij maar graag mag wegrotten in zijn egocentrische beerput van homo-skeletten!
Dank dat je mij deze credits gunt..quote:Op donderdag 8 december 2005 09:20 schreef PH52 het volgende:
Ten eerste originaliteit
De combinatie PH52 / kasthomo is afkomstig van sufkut ChantalC, en dus weinig origineel.
Ere wie ere toekomtquote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dank dat je mij deze credits gunt..![]()
De term kasthomo is hier alvoor jij die titel kreeg toebedeeld vaker gebruikt in de sc na aanleiding van de livestreams van BB waar Joost continu zo genoemd werd.quote:
We hebben het hier over de combinatie in de schimp, oetlul, en niet over het woord kasthomo, maar ja, voor iemand die paarden neukt en op vrouwenbuiken slaapt (?) zal dat wel te te hoog gegrepen zijn. Begrijpend lezen is ff wat anders dan paardenneuekn en geitenbescheiten.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
De term kasthomo is hier alvoor jij die titel kreeg toebedeeld vaker gebruikt in de sc na aanleiding van de livestreams van BB waar Joost continu zo genoemd werd.
ChantalC is mi dus net zo origineel als de gemiddelde seth gaaikemagrap![]()
![]()
![]()
![]()
Nu lul je dus gewoon uit je stinkende ongewassen nek, wandelende Dixie. Het gin wel degelijk over de term kasthomo, elke combi daaromheen in Ice zijn schimp was niet afkomstig van ChantalC. Je bent nog te dom om begrijpend te lezen, en het zou mij niets verbazen dat ze zo'n retard als joe zelfs van de moedermavo afkicken!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de combinatie in de schimp, oetlul, en niet over het woord kasthomo, maar ja, voor iemand die paarden neukt en op vrouwenbuiken slaapt (?) zal dat wel te te hoog gegrepen zijn. Begrijpend lezen is ff wat anders dan paardenneuekn en geitenbescheiten.![]()
0 (NUL ) punten wegens niet aankondigen schimp !quote:Op donderdag 8 december 2005 11:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu lul je dus gewoon uit je stinkende ongewassen nek, wandelende Dixie. Het gin wel degelijk over de term kasthomo, elke combi daaromheen in Ice zijn schimp was niet afkomstig van ChantalC. Je bent nog te dom om begrijpend te lezen, en het zou mij niets verbazen dat ze zo'n retard als joe zelfs van de moedermavo afkicken!
als je voorgaande al als schimp zag, dan is het bij deze wel een vaststaand feit dat je nog te nichterig bent om aan dit spel mee te doen. Dus pak je handtasje en makeup bij elkaar en tief uit dit topic, jij slechte immitatie van Jos Brink!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef PH52 het volgende:
[..]
0 (NUL ) punten wegens niet aankondigen schimp !![]()
Als ik al een school bezocht zou hebben dan toch helemaal never nooit nie de moedermavo poeperd. Komt je alterego Ice alleen in het donker uit zijn (jouw) hol gekropen of neem je het allemaal zo serieus dat je de puntjes niet wilt missen ? Of gun je ChantalC de eer niet, Yekill.
Gooi het er maar uit, baat het niet, schaden doet het zeker niet.![]()
Oké.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je voorgaande al als schimp zag, dan is het bij deze wel een vaststaand feit dat je nog te nichterig bent om aan dit spel mee te doen. Dus pak je handtasje en makeup bij elkaar en tief uit dit topic, jij slechte immitatie van Jos Brink!
En leer jij eens beter spellen, beroerde imitatie van Lovebeaver!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je voorgaande al als schimp zag, dan is het bij deze wel een vaststaand feit dat je nog te nichterig bent om aan dit spel mee te doen. Dus pak je handtasje en makeup bij elkaar en tief uit dit topic, jij slechte immitatie van Jos Brink!
HOquote:Op donderdag 8 december 2005 12:19 schreef demins het volgende:
[..]
En leer jij eens beter spellen, beroerde imitatie van Lovebeaver!![]()
De wedstrijdleiding overweegt al langer aan dit soort praktijken een eind te maken middels het toekennen van minuspunten. Dus zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb!
De wedstrijdleiding wacht af! Zelf zie ik het ventje nog wel terugkomen voor zijn dagelijkse mentale spanking...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
HOTe moeilijk
![]()
Krijg ik overigens nog extra punten? Kep net die kasthomo het topic uitgetrapt!![]()
![]()
Nou, dat zou toch wel getuigen van een uitzondelijk sterk karakter, gezien de keiharde aanvallen op deze persoon. En nu ook nog door z'n moeder in de steek gelaten. Ik had je extra handje trouwens niet eens opgemerkt Claudia Cardinale, iets meer uit de pols iin het vervolg.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef demins het volgende:
[..]
De wedstrijdleiding wacht af! Zelf zie ik het ventje nog wel terugkomen voor zijn dagelijkse mentale spanking...
Voor die sufkut was het anders al heel wat!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nou, dat zou toch wel getuigen van een uitzondelijk sterk karakter, gezien de keiharde aanvallen op deze persoon. En nu ook nog door z'n moeder in de steek gelaten. Ik had je extra handje trouwens niet eens opgemerkt Claudia Cardinale, iets meer uit de pols iin het vervolg.
BTW, ik beschouw die duo-schimp niet echt als een schimp, was meer een schampje.![]()
Sorry hoor, maar ik kan dit onmogelijk serieus nemen alszijnde een schimp. Het komt mij eerder voor dat Chantalletje in de supermarkt een moeder tegen een peuter heeft horen uitvallen en ijverig in haar notitieblokje heeft meegeschreven. Verder kan ik het "ik trek mijn handen van jullie af" alleen maar zien als een positief feit, waarvoor geheel terzijde hulde, wat elk schimppotentieel direct de kop indrukt van al het voorgaande hysterische gebler.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:18 schreef ChantalC het volgende:
Zeg stelletje onvolwassen kleuters, PH52 en Versabommie, wat kunnen jullie vreselijk infantiel bekvechten over iets wat totaal niet relevant is. Vanaf vandaag mogen jullie zelf je pampers verschonen. Ik trek mijn handen van jullie af! Gezeik met die klerekinderen ook altijd!
(Ja ik kan ook duo-beschimpen)
En nu ben je te ver gegaan! Mij een beetje met Lieske vergelijken!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef versabommie het volgende:
Omdat ik ChantalC een beetje de Lieske van dit topic vind
Je maakt indruk nu!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En nu ben je te ver gegaan! Mij een beetje met Lieske vergelijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maak je het weer even in orde Bommie?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
De wedstrijdleiding staat de door die sufkut geintroduceerde "duobeschimping" toe!
Zij kan echter alleen punten opleveren wanneer beide beschimpten de beschimping waarderen!
PH52 was al beschimpt.
Deze beschimping is helaas ONGELDIG!
ik vind jouw manier van spellijeren nog slechter dan hoe Cuall en APk het deden!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef demins het volgende:
Mag ik even quoten?
[..]
Maak je het weer even in orde Bommie?![]()
Volgens de wedstrijdleiding werd je geheel, totaal en volledig, zonder enige terughoudendheid op wat voor punt dan ook, met Lieske vergeleken. Dat was niet aardig van Bommie. Voor Lieske.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
En nu ben je te ver gegaan! Mij een beetje met Lieske vergelijken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef demins het volgende:
Volgens de wedstrijdleiding werd je geheel, totaal en volledig, zonder enige terughoudendheid op wat voor punt dan ook, met Lieske vergeleken. Dat was niet aardig van Bommie. Voor Lieske.
Man, rot toch op met je zielige FC Utrecht roeptoetertje.quote:
JALOERS???quote:Op donderdag 8 december 2005 13:53 schreef APK het volgende:
[..]
Man, rot toch op met je zielige FC Utrecht roeptoetertje.![]()
[afbeelding]
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing, mislukte tegelpizza!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef demins het volgende:
De wedstrijdleiding staat de door die sufkut geintroduceerde "duobeschimping" toe!
onaangekondigd!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing, mislukte tegelpizza!![]()
Hebben je klasgenootjes je jampotjes weer eens van je bepukkelde vogelverschrikkershoofd geslagen en kan je daarom niet meer lezen? Ik heb gisteren al gedubbelschimpt maar omdat jij zo nodig die gerimpelde krent van Chantal wil zoenen krijgt zij plots alle credits voor die megaule ´duoschimp´.
Dat was dan ook geen schimp, maar een tussendoortje. Bemoeial, luldebeschimper dat je der bent! Moest jij trouwens niet terug naar Spanje of zo, met een lege zak en een vermoeide schimpel tussen je benen? Dan kan je daar betweterig gaan doen tegen pieten in plaats van hier te proberen om met je slappe lepel wat in de melk te brokkelen!quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat was dan ook geen schimp, maar een tussendoortje. Bemoeial, luldebeschimper dat je der bent! Moest jij trouwens niet terug naar Spanje of zo, met een lege zak en een vermoeide schimpel tussen je benen? Dan kan je daar betweterig gaan doen tegen pieten in plaats van hier te proberen om met je slappe lepel wat in de melk te brokkelen!
Die slappe semi-belediging werkt alleen als je zelf wel eens een fatsoenlijke schimp neerzet, en zelfs dan krijg je minpunten omdat ie ondertussen vaker voorbij gekomen is dan herhalingen van het A-team.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:22 schreef PH52 het volgende:
En blijven oefenen, het gaat hartstikke goed, duidelijk potentie dit
![]()
Je verwacht toch zeker niet dat de wedstrijdleiding in de aanloop van het tournooi elke boer die op een achterafgelegen oefenveldje gelaten wordt persoonlijk opmerkt? En dan ook nog jaloers worden op de gerimpelde krent van die sufkut, met wie een normaal mens niet in een adem genoemd zou willen worden. Student algebra!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor geschiedvervalsing, mislukte tegelpizza!![]()
Hebben je klasgenootjes je jampotjes weer eens van je bepukkelde vogelverschrikkershoofd geslagen en kan je daarom niet meer lezen? Ik heb gisteren al gedubbelschimpt maar omdat jij zo nodig die gerimpelde krent van Chantal wil zoenen krijgt zij plots alle credits voor die megaule ´duoschimp´.
Nu ik me weer realiseer wie de wedstrijdleiding is en hoezeer jullie je moeten behelpen snap ik dat dat inderdaad wat veel gevraagd is, en dat mijn verwachtingen wellicht wat te hoog gespannen waren. Maar natuurlijk ontslaat dat jou niet van de verplichting om de gemaakte fout te corrigeren. Gezien de normale stortvloed aan correcties zal niemand van de deelnemers raar opkijken van nóg een rectificatie.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:43 schreef demins het volgende:
Je verwacht toch zeker niet dat de wedstrijdleiding in de aanloop van het tournooi elke boer die op een achterafgelegen oefenveldje gelaten wordt persoonlijk opmerkt? En dan ook nog jaloers worden op de gerimpelde krent van die sufkut, met wie een normaal mens niet in een adem genoemd zou willen worden. Student algebra!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |