Wie is de gelukkigequote:Op woensdag 21 december 2005 17:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Tijdens mijn vakantie wordt mijn modwerk iig overgenomen door iemand.
quote:
Kun je ter inwerking die andere mod dan niet alvast de inzendingen voor deze maand laten posten?quote:Op donderdag 22 december 2005 10:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
Waarschijnlijk gaat gewoon een andere mod het tijdelijk overnemen
Nu ja, mocht je die niet krijgen dan heb je altijd mij nog.quote:Op vrijdag 23 december 2005 11:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik heb achter de schermen al geroepen om hulp..
Beterschapquote:Bovenop de drukte schijn ik ook nog een flinke verkoudheid opgelopen te hebben..
Ben het met je eens. En leuk verwoord ook.quote:Op vrijdag 23 december 2005 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet lastig zijn, en zeker niet zeuren...
Maar...
Wordt het niet eens tijd dat er iets online komt? Zo mooi tegen de kerstdagen aan, tussen de stol en stal even een verhaaltje lezen en dan na de mis een kunstwerk bekijken, bij het ontbijt even een gedichtje nuttigen... klinkt toch wel goed, toch?
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie, zou jij me willen helpen dan?? Want ik ben nu echt ziek, en niemand anders schijnt zin of tijd te hebben..
Ja natuurlijk help ik je!quote:Op vrijdag 23 december 2005 16:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
Augie, zou jij me willen helpen dan?? Want ik ben nu echt ziek, en niemand anders schijnt zin of tijd te hebben..
Hulde!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Augustina het volgende:
Ik heb net even met AR overlegd. Ik ga vanavond alle inzendingen plaatsen.![]()
Dan kunnen we ons de aankomende Kerstdagen vermaken met het lezen van de verhalen en gedichten en het bekijken van de kunstinzendingen. Dan kan er ook gestemd gaan worden.
Nog heel even geduld dus!
Goedzo!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:28 schreef Augustina het volgende:
Ik heb net even met AR overlegd. Ik ga vanavond alle inzendingen plaatsen.![]()
Dan kunnen we ons de aankomende Kerstdagen vermaken met het lezen van de verhalen en gedichten en het bekijken van de kunstinzendingen. Dan kan er ook gestemd gaan worden.
Nog heel even geduld dus!
Dat is een gevolg van iets uit Word in Gmail plakken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:52 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of heeft een aantal inzendingen een overmaat aan witregels?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh zo.
Een dag niet gepost is een dag niet geleefdquote:Op zaterdag 24 december 2005 09:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohw, en misschien is het makkelijk m het stemtopic sticky te maken? Scheelt zoeken als er een dag niet in gepost wordt.
Zekers, maar het komt wel voorquote:Op zaterdag 24 december 2005 10:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Een dag niet gepost is een dag niet geleefd![]()
De tweede ook.quote:Op zaterdag 24 december 2005 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
De eerste stemmer heeft zich gemeld.
Tot het eind van het jaar denk ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:15 schreef DaMart het volgende:
Tot wanneer kunnen we stemmen?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 19:00 schreef Ancient het volgende:
Ik zal vanavond wat dingen weer op de wiki zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |