mijn man is steenbok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:05 schreef Augustina het volgende:
[..]
Oh tuurlijk ja. Nu ja, die zijn ook best leuk.![]()
Nee, dat zijn boogschuttersquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... steenbokken zijn over het algemeen toch creatief?
Steenbokken ook... ik ben het bewijs daarvan!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:49 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nee, dat zijn boogschutters
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:47 schreef Biancavia het volgende:
Ik ga vandaag mijn verhaal schrijven!
Dat moet wel, want voor de rest heb ik niet veel tijd meer denk ik.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 11:43 schreef Biancavia het volgende:
Komt de uitslag van de tussenwedstrijd trouwens nog in *O* De Grote TTK-wedstrijd *O* te staan?
Dat zou ik wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 december 2005 13:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Uhmm, moet ik dat nu dan nog doen voor de vorm??
idem!quote:Op zondag 18 december 2005 19:17 schreef Biancavia het volgende:
Nou, ik vrees dat het echt niets meer wordt.
Gefeli Arual!quote:Op zondag 18 december 2005 21:06 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
idem!
Veel te leuke cadeautjes gekregen!
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.quote:Op zondag 18 december 2005 21:08 schreef DaMart het volgende:
Ben ik nu de enige die iets heeft ingestuurd dan?![]()
Ik heb in elk geval wel een gedicht.quote:Op maandag 19 december 2005 10:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn gedicht is ook al verzonden. De rest van mij komt nog wel.
Idem.quote:Op maandag 19 december 2005 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Net mijn verhaal afgemaakt en ingezonden. Niet helemaal tevreden over, maar ik wilde het gewoon insturen.
Och, ik verblijd me met het maken van de wikipediapaginaquote:Op maandag 19 december 2005 19:34 schreef p-etr-a het volgende:
Nou zeg niet zo streng tegen jezelf!
Mij ook inderdaad. En om écht na te denken over een verhaal voordat ik zomaar begin. Want dan loop ik vast, en met de flarden in mijn hoofd heb ik vrijheid.quote:Op maandag 19 december 2005 23:09 schreef Ancient het volgende:
[..]
Och, ik verblijd me met het maken van de wikipediapaginaEn zowiezo vind ik het leuk om te schrijven en in te zenden, het stimuleert mij om verhalen echt af te schrijven (dan een beginnetje te maken en dan weer weg te gooien)
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:52 schreef _Arual_ het volgende:
straks nog even snel iets verzinnen en maken!
Ik had geen inspiratiequote:Op dinsdag 20 december 2005 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
KLAAAARRRRR!!!!
Alles ingezonden, volgende keer doe ik hetw eer lekker in het begin allemaal, dan weet je tenminste zeker dat je nog op tijd bent.
Hele korte verhalen kunnen ook hele goede zijn hoor!quote:
De nacht viel. Zij viel op hem. De regen viel op hen. Maar elke keer als ze bijna overeind was, ging ze 'per ongeluk' weer onderuit. Is het niet opvallend?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef p-etr-a het volgende:
Hey dat ga ik eens proberen Tha_Erik.
Het was nacht en het regende.
Nacht, vrouw, man, regen, schuilen, zoenen.
Ze liep door de nachtelijke regen.
Regen viel die nacht op hem.
Er is weinig mee te beginnen.
Deze is wel mooi maar meer een inzending voor een gedichtje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn poging:
Regen in de nacht
Drup, drup, drup. Vloeibaar en koud. Onzichtbaar. Ze voelt het op haar huid. Hij is verdwenen. Verdwenen, net als de maan. De maan achter de wolken.
Ik vind het wel wat hebben.
Na de kerst!quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, geef eens een ruwe schatting van de tijd dat het geplaatst gaat worden?
quote:
2 maar? En hoe zit het dan met de rest van de inzendingen?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kom op mensen, maar 2 kunstinzendingen tot nu toe
Dat is echt te weinig hoor... ja idd, ik heb ook niks ingestuurd
Pff, goede vraag.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom op, geef eens een ruwe schatting van de tijd dat het geplaatst gaat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |