Dat boek is wel zo smerig ingewikkeld, ik heb 'm in het Nederlands, trouwens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:38 schreef cioran63 het volgende:
Sein und Zeit daarentegen is niet zo moeilijk in het Duits. Of althans, net zo moeilijk in het Nederlands. Daar moet je ook lijstjes met termen bij houden.
De mensen maken ook de gekste dingen; http://ontology.buffalo.edu/smith/heidegger/lied.mp3quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:45 schreef cioran63 het volgende:
Ja, leuke persiflage, is zeker geslaagd. Maar dat boek is niet ingewikkeld, als je er een woordenlijstje naast houdt. Wat het uiteindelijk betekent, is ook weer niet zo zinvol, maar wel leuk en te snappen. Later werk van Heidegger is wel onbegrijpelijk, net als dat van zijn Franse navolgers (Derrida en c. )
Slaap lekker, bis morgen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 05:49 schreef cioran63 het volgende:
Even slapen, morgen belangrijke afspraken, rond 17:50 stipt.
quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:52 schreef cioran63 het volgende:
Ik wil wel jury zijn, maar dat kan hier ook al niet. Jury zijn vind ik altijd leuk. Zeggen wat kut is en wat niet, daar ben ik goed in.
In de basis vind ik alles een prachtideequote:Op zaterdag 10 december 2005 05:04 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, daar gaat AR over. Die vindt het vast een prachtidee.
DENKEN MOEJJE AAN UN PAART OVERLAAIJEN WANT DIE HEB EEN GROTER HOOF.quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[..]
In de basis vind ik alles een prachtidee
Maar he, stelletje grappenmakers; iedereen kan stemmen!!! Dus ook jij Cioran![]()
Ik zit er trouwens over te denken om je een mailtje te sturen......
Zo gaat dat bij mij, ipv dat ik je gewoon mail, ga ik er eerst over nadenken of ik zal mailen...
Ja, mailen staat vrij natuurlijk. Wordt het een officiele waarschuwingsmail wegens opruiende teksten of gewoon iets leukers?quote:Op zaterdag 10 december 2005 07:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
[..]
In de basis vind ik alles een prachtidee
Maar he, stelletje grappenmakers; iedereen kan stemmen!!! Dus ook jij Cioran![]()
Ik zit er trouwens over te denken om je een mailtje te sturen......
Zo gaat dat bij mij, ipv dat ik je gewoon mail, ga ik er eerst over nadenken of ik zal mailen...
Tot de 20e had ik begrepen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:11 schreef _Arual_ het volgende:
Tot wanneer kunnen we deze keer insturen?
Ik weet eigenlijk nog niet wat precies de vraag wordt... weet alleen dat er een vraag is die ik jou wil stellen...quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:26 schreef cioran63 het volgende:
[..]
Ja, mailen staat vrij natuurlijk. Wordt het een officiele waarschuwingsmail wegens opruiende teksten of gewoon iets leukers?
quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk nog niet wat precies de vraag wordt... weet alleen dat er een vraag is die ik jou wil stellen...
Hoe dan ook, het is geen waarschuwingsmail, en heeft ook niks met mijn open-atelier-dag vraag te maken
Opwattequote:Op zondag 11 december 2005 17:44 schreef p-etr-a het volgende:
Opruimen! Dat doe ik ook als ik iets kwijt ben. Geeft je een goed gevoel omdat je je gedicht terug vindt én je kamer (leven) opruimt.
Ik zie zojuist dat ik me ongeveer een jaar geleden dus hetzelfde al afvroeg.quote:Op maandag 12 december 2005 21:49 schreef Ancient het volgende:
Weinig te maken met de wedstrijd, maar ik kwam vandaag langs een oud topic Fok! Boekenclub . Jammer dat de boekenclub is gestopt eigenlijkIk wist niet eens dat het bestond (Misschien omdat ik in December 2003 nog niet op Fok! kwam
) Maar jammer dat het doodgebloed is. Ik denk dat het trouwens komt door slechte organisatie. Wat jammer, is er eigenlijk nog animo voor zoiets?
![]()
Mijn verhaal is ingestuurd... misschien bedenk ik nog een gedicht, kunst doe ik niet aan.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe ver is iedereen? Ik moet nog mijn kunstwerkje afmaken een een verhaal schrijven, deze keer tenminste niet alles in de eerste drie dagen al af
.
Tot wanneer kunnen we inzenden eigenlijk?
Je lijkt mij welquote:Op donderdag 15 december 2005 16:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik moet nog steeds mijn verhaal schrijven, al weet ik wel het idee al heel lang.
Dan mag ik toch wel eens gaan beginnen, ik wil natuurlijk niks missenquote:Op donderdag 15 december 2005 22:28 schreef DaMart het volgende:
Tot de 20e dacht ik.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 16 december 2005 03:20 schreef broer het volgende:
O, en _Arual_, slechte verliezer of niet: blijf insturen! Ik geniet ervan.
alvast gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dankjewel!
Maar ik heb het zo ontzettend ruk! Voor mijn werk schrijf ik ook, en daar heb ik het deze weken erg druk mee. Ik zal mijn best doen om dit weekend iets uit de grond te stampen - maar ik ben zondag jarig, dus ja...
Ik word anders kei-oud. Even natellen....quote:
Toch ook maar alvast gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word anders kei-oud. Even natellen....
24 al. Best om van te schrikken.
![]()
maar toch,
dankjewel!
Ik ben ook zondag jarig!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
maar ik ben zondag jarig, dus ja...
Ik ben al 25quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Toch ook maar alvast gefeliciteerd.![]()
Ik word de 22e alweer 25 jaar.![]()
Maar ik voel me nog maar 17!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |