Laatste bericht:quote:Op woensdag 7 december 2005 19:46 schreef DaMart het volgende:
De (tussen)stand (invoerfouten in Excel voorbehouden):
Gedichten:
Afscheid van Amerigo - 16 pt
De zwarte kant van december - 9 pt
Het laatste blaadje - 7 pt
In december - 5 pt
Verhalen
20.05-0.00 - 14 pt
Het meiwesritueel - 13 pt
Sinterklaasinkopen - 7 pt
Juli - 6 pt
De reis van sinterklaas - 5 pt
Kunst
De multiculturele samenleving - 10 pt 11 pt
Van 't dak gevallen - 10 pt
sorry Erik, toen ik begon met tellen stond jouw post er nog niet
quote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ik kwam bij Multiculturele samenleving 1 punt te kort, en bij die andere (mijn eigen) 2 punten.
Fipi?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef Ancient het volgende:
Fipi
Ach, bescheidenheid is geen slechte eigenschap hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij ook niet, ik kwam bij Multiculturele smaneleving 1 punt te kort, en bij die andere (mijn eigen) 2 punten.
Eerste Pi in het topic, misschien wordt het nog een hit!quote:
hehe, ja, ik ging mijn eigen punten meteen narekenenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, bescheidenheid is geen slechte eigenschap hoor![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De stemperiode is gesloten! Er was misschien wat onduidelijkheid over de definitieve stemdatum, maar die is dus net voorbij. Het is een aantal dagen open geweest en nu nog steeds, maar er wordt u verzocht om niet meer te stemmen.
Zodra er een Modje langsvaart zullen wij die vragen om dit topic dicht te gooien. BVD
![]()
![]()
Ik heb het ook niet erg goed gedaan, mijn gedicht laatste plaats zonder puntenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Ancient wat goed! Ik vond vooral 'Afscheid van Amerigo' fantastisch,.
Mijn eigen inzendingen zal ik maar niet vertellen want ik vind ze echt zeer matig.
Hiervoor wil ik nog even Mvt (van het forum) bedanken voor zijn inspirerende msngesprek met mij op de bepaalde avond waarin ik het gedicht schreef, en de hulp met het vinden van een rijmwoord op Amigoquote:Op woensdag 7 december 2005 20:27 schreef p-etr-a het volgende:
Hey Ancient wat goed! Ik vond vooral 'Afscheid van Amerigo' fantastisch,.
Met een verwaarloosbare punt verschil, en er waren maar 2 inzendingenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
en mijn kunst op de laatste plaats.
.
Ik treur er ook niet om hoor, het was gewoon erop of eronder. En jou werk was weer veel origineler en kunstzinniger, vind ik dan.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:35 schreef Ancient het volgende:
[..]
Met een verwaarloosbare punt verschil, en er waren maar 2 inzendingen
(En jouw inzending was veel mooier)
Had jij ook het laatste blaadje geschreven?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
Tweede met mijn Meiwesritueel...
Super verhaal.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
Tweede met mijn Meiwesritueel...
Helemaal mee eens.quote:
Nee, ik heb alleen een verhaal ingestuurd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:05 schreef Ancient het volgende:
[..]
Had jij ook het laatste blaadje geschreven?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |