het stinkt, het is ongezond, en het is smerig om mee geconfronteerd te wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Rokende vrouwen zijn tof.
Shagrokende vrouwen puik.
als je zelf rookt maakt het je geen flikker uit natuurlijk. maar die ranzige lucht vergiftigt mijn longen, en je ruikt het aan haar haar en kleren. en zoenen moet ik al helemaal niet aan denken met zo'n asbakquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Roellio het volgende:
Zeikerd. Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Ik vind rokende en niet rokende mensen beiden even leuk!
Ik haat mensenquote:Op woensdag 7 december 2005 19:59 schreef Roellio het volgende:
Zeikerd. Waar een mens zich al niet druk over kan maken. Ik vind rokende en niet rokende mensen beiden even leuk!
Wat is er asociaal aan jaarlijks 2 miljard aan accijnzen bij elkaar roken en eerder doodgaan zodat je minder pensioen hoeft?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:01 schreef electricity het volgende:
als je zelf rookt maakt het je geen flikker uit natuurlijk. maar die ranzige lucht vergiftigt mijn longen, en je ruikt het aan haar haar en kleren. en zoenen moet ik al helemaal niet aan denken met zo'n asbak![]()
roken is een asociale gewoonte
Jij stemt zeker: Groen-linksquote:Op woensdag 7 december 2005 19:54 schreef electricity het volgende:
dat vind ik toch wel zo fucking zonde he? zie je een leuk meisje lopen, en dan steekt ze een sigaret op.![]()
![]()
weg interesse.
![]()
en dan heb je ook nog van die wijven die het nodig vinden om alleen in gezelschap van anderen in de kroeg te roken om stoer te zijn.![]()
waarom roken vrouwen toch?![]()
![]()
![]()
als je de wereld een plezier wilt doen, dan moet je meteen al je geld naar de belastingdienst overmaken, en daarna doodgaan. daar heb je geen sigaretten voor nodig.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat is er asociaal aan jaarlijks 2 miljard aan accijnzen bij elkaar roken en eerder doodgaan zodat je minder pensioen hoeft?
nee VVDquote:
Snel VVD typen hequote:
waarom ga je niet gewoon heel gauw weg uit mijn kwaliteitstopic?quote:Op woensdag 7 december 2005 20:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik heb ook gehoord, dat vrouwen niet poepen![]()
Op deze manier is het makkelijker. En leuker.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
als je de wereld een plezier wilt doen, dan moet je meteen al je geld naar de belastingdienst overmaken, en daarna doodgaan. daar heb je geen sigaretten voor nodig.
Pff, wees blij dat je al rookvrij in de trein kunt zitten, de antirooknazi's hebben het roken in de trein al weten te verbieden. Eigenlijk is het dus hun schuld dat je in die rokerslucht zit, vroeger hadden die rokers in hun rookcoupé gezeten en jij in je rookvrije.quote:als ik in de trein tegenover iemand die net gerookt heeft zou ik kunnen kotsen van die walgelijke lucht. hetzelfde geldt voor op straat lopen achter een roker. om nog maar niet te spreken van rokers in kroegen en andere uitgaansgelegenheden. jouw rook vergiftigt mijn longen.
Dus ik kan niet normaal nadenken?quote:bovendien leven rokers statistisch gezien wel korter, maar ze hebben wel meer medische ingrepen nodig dan mensen die wel normaal kunnen nadenken.
Jij was toch zo sociaal? Bied een kauwgumpje aan.quote:als ik in de trein tegenover iemand die net gerookt heeft zou ik kunnen kotsen van die walgelijke lucht.
Ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:13 schreef electricity het volgende:
jouw rook vergiftigt mijn longen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |