mijn broertje van 17 zekerquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef redhair het volgende:
[..]
Heb je ook broers die je erop af stuurt LOL![]()
![]()
Ja, vond ik ook, duidelijk punten voor Lieskequote:Op woensdag 7 december 2005 20:41 schreef Dropkick het volgende:
Lieske vs Roel:Lieske dik gewonnen op punten,bijna een KO
Ik heb van Roel nog geen zinnig verweer gezienquote:Op woensdag 7 december 2005 20:42 schreef Bartoli het volgende:
[..]
gelijkspel. Buiten was Lies winnaar. Binnen was Roel winnaar
Ja en Roel spreekt Dido duidelijk naar de mond. Schijnheilig figuur is hetquote:Op woensdag 7 december 2005 20:43 schreef ART het volgende:
Goed van Nathalie dat ze het voor Roel opneemt.
En ik sta aan Roels kant in deze. Maar dat zal aan mij liggen.![]()
Lieske is gewoon het vervelende, puberige pestzusje.
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:39 schreef Bartoli het volgende:
die explosieve kant van roel valt echt wel mee hoor. Zo kan ik ook wel uit de hoek komen als ik kwaad ben
Joost kan altijd wel leuk uit de hoek komenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: je hele neurobiologie verandert gewoon
Joost: dus het is ook nog eens biologisch te verklaren
![]()
Ach Joost verliest echt punten met dat reet gelik tov Roelquote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef Peter6000 het volgende:
Roel: je hele neurobiologie verandert gewoon
Joost: dus het is ook nog eens biologisch te verklaren
![]()
Dat van die karakterverschillen, en dat voorbeeld dat Lieske Rob naar beneden haalde omdat hij geen Engels kende, vond ik wel kloppend.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb van Roel nog geen zinnig verweer gezien
Nou, dat zie ik niet hoor. Ik vind 'm open en eerlijk. Een verademing.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja en Roel spreekt Dido duidelijk naar de mond. Schijnheilig figuur is het
Jij hebt duidelijk naar een andere stream gekekenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Lieske helemaal onder de tafel geluld door Roel, oei oei wat zakt die Lies door het ijs
Jij zit zeker weer buitenlandse streams te kijken..........................quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Lieske helemaal onder de tafel geluld door Roel, oei oei wat zakt die Lies door het ijs
Lees de streamverslagen van gister dan maar eens door. Lieske het was gezellig samen he? Ja Roel het was leuk. 10 uren laten, Roel tegen Dido en Nathalie 'Pfff wat een dom wicht, ik wil echt niet meer met haar samen in de groep' Erg open en eerlijk ja...quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef ART het volgende:
[..]
Nou, dat zie ik niet hoor. Ik vind 'm open en eerlijk. Een verademing.
Jij moet nog het nodige leren, over punten scorenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef farceman het volgende:
Yep. Eigenlijk gewoon relaxed. Terwijl Lieske veel agressiever het gesprek aan ging met als missie: 'nu ga ik 'm pakken.' Wat haar tekent.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat van die karakterverschillen, en dat voorbeeld dat Lieske Rob naar beneden haalde omdat hij geen Engels kende, vond ik wel kloppend.
Hij koos er ook voor Lieske niet te persoonlijk aan te vallen verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |